niedziela, 26 maja 2013

Serduszka

Dziś będzie o jednym z moich ulubionych motywów na ubraniach. Sama nie wiem dlaczego tak bardzo lubię serduszka. I dopiero przeglądając zdjęcia w ich poszukiwaniu zdałam sobie sprawę jak wiele mam ubrań z tym motywem. Dla mnie jest to kształt idealny, który pasuje wszędzie :) Choć bardzo łatwo z nim przesadzić i przesłodzić całą stylizację. A wy co sądzicie? :)
























Nawet mój pierścionek zaręczynowy to serduszka choć tu akurat nie miałam nic do gadania. Mój K chciał nietypowo i najpierw nie za bardzo mi się podobał, ale się przekonałam :)

10 komentarzy:

  1. ja też lubię ten motyw na ubraniach i dodatkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraziłaś mnie nim :D i jak widzę serducho to mnie kusi :D Zwłaszcza miętowa z serduchem w butiku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, piekny, nietuzinkowy pierścionek <3 :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niekoniecznie lubię taki wzory na sobie, ale u innych czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście dużo masz rzeczy z motywem serduszka :)
    osobiście bardzo lubię ten motyw choć ciuchów z nim jeszcze nie mam, na razie tylko torbę z serduszkiem uszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię serca, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny różowy sweterek.
    Pozdrowienia z Katowic.

    Zapraszam na konkurs.
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html
    Miło mi będzie jak mnie odwiedzisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. serduszkowa dziewczyna ;)
    przepiękny ten Twój pierścionek zaręczynowy .!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serducha rządzą! Sweterki są fantastyczne! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...