czwartek, 25 kwietnia 2013

Stylizacja 74 - Wiosna w odcieniach mięty

Jak ja lubię takie ciepłe wiosenne dni, gdy mogę sobie iść na uczelnię w krótkim rękawku i nie przejmować się kurtką i szalikiem :D Co prawda miałam zajęcia dopiero na 15, stąd ten brak kurtki, ale i tak się liczy :)
Wygrzebałam z szafy dżinsową koszulę i stwierdziłam, że będzie idealna na taki ciepły acz nie upalny dzień. Do tego dobrałam miętowe dodatki, gdyż ubolewam, że mam tak mało okazji by nosić ten gumowy zegarek.  Ubrałam więc baleriny w tym samym odcieniu :) Bardzo wygodne :)




Koszula - Denim Co.
Spodnie - LC WAIKIKI
Torba - allegro.pl
Baleriny - nn
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Dopiero teraz zauważyłam, że ta koszula zrobiła się na mnie za duża. No cóż, trzeba będzie ją sprzedać i kupić coś innego :)

9 komentarzy:

  1. Koszula fantastyczna :) Zegarek również bardzo mi się podoba i zastanawiam się - czy nie zakupić podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja mój czarny nosze codziennie :) super jest :) Biały póki co miałam raz :) ale tak mam że tylko mi na razie ten czarny pasuje bo jest uniwersalny.
    A ja szukam jakiejś koszuli jeansowej i nie potrafię znaleźć idealnej ... bo albo drogie albo za wielkie ... wrrr.
    Ale mi wczoraj dałaś do myślenie z tym cieniowaniem włosów ... ale nie dam się :D Podoba mi się tak jak jest :D
    Dziś odebrałam butki zamówione w czasnabuty :D Na szczęście pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze w tej stylizacji zadbalas o kazdy szczegol :)
    Mietowe dodatki rozweselaja look :)
    bardzo mi sie podoba
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja,
    mięta uwielbiam <3
    pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz,koszula bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam dżins!! Tymbardziej koszule wykonane z tego materiału- najwspanialsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...