wtorek, 23 kwietnia 2013

Stylizacja 73 - Black Heart

Piękna pogoda, humorek dopisuje. Dieta idzie wyśmienicie. Po ćwiczeniach mam mnóstwo enegrii i wszyscy wokoło to zauważyli :) Dopiero pod sam wieczór jestem zmęczona, ale przynajmniej nie mam w końcu kłopotów z zasypianiem. Te wszystkie problemy rozwiązały ćwiczenia 4 razy w tygodniu i piękna wiosenna pogoda :)
W końcu mogłam pierwszy razy ubrać ulubioną bluzeczkę, którą kupiłam jeszcze w lutym. Nie pasuje do niej nic na górę więc muszę ją wykorzystywać właśnie w takie dni jak dziś, gdy na tremometrze ponad dwadzieścia stopni a zajęcia kończę o magicznej trzynastej. Jak to dziwnie być o tej porze w domu i jeść obiad z talerza, a nie plastikowego pojemnika :):)






Bluzka - H&M
Top - Treeanova
Spodnie - LC WAIKIKI
Torba - Primark
Bransoletki - allegro.pl
Zegarek - Gino Rossi
Baleriny - nn
Okulary - SIX

13 komentarzy:

  1. Śliczna ta bluzeczka:D I fajna stylizacja czerń i biel i ta czerwona bransoletka :)
    Faktycznie ścięłaś włosy bo ja nic nie widzę ? :P Eh bo ja byłam ściąć w tamtym tygodniu ale musiała mieć tępe nożyczki i teraz mam siano :/ Nie potrafię rozczesać włosów:/ I muszę iść ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta stylizacja! Podoba mi się ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. baaardzo fajnie wygodnie i z gustem;)
    sliczna dziewczyna
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka śliczna, torebka również przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny top;)


    pozdrawiam z Bytomia;)

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta koszulka z serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w takich zestawach;)
    Ja na nowo przeprosiłam się z moimi pojemnikami śniadaniowymi, eh jednak do 16 trudno wytrwać na suchym chlebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam czasem od 8 do 19:30. Wtedy to w torebce mam głównie jedzenie :D Inaczej bym nie dała rady

      Usuń
    2. Mam nadzieję,że takie godziny już mam za sobą, eh, gdzie te czasy-zajęcia od 7.15 do 21 ;) Wtedy to z walizką się niemal wychodziło ;)

      Usuń
    3. Haha studia dzienne :P Nie ma co. Ja już sie nie moge doczekać kiedy je skończe.

      Usuń
  8. Świetna koszulka :) zapraszam Cię na letmelook.blogspot .com :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...