poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Stylizacja 72 - Szarości + bordo

Po kilku dniach pięknej obiecującej pogody przyszła chłodna sobota i trzeba było znów od balerin wrócić do botków. Miałam ochotę na spodnie z rozszerzanymi nogawkami, a do nich mogę nosić tylko koturny bo są na mnie za długie :) Postawiłam więc na połączenie szarości z bordo.







Szary golf - allegro.pl (15zł)
Torebka - allegro.pl (ok 50zł)
Kurtka - F&F (129zł)
Spodnie - Lindex (ok 40zł)
Botki - allegro.pl (62zł)
Apaszka - allegro.pl (ok 8zł)

11 komentarzy:

  1. Fajna, tania, stonowana stylizacja :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, idealny zestaw na codzień ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto i wygodnie czyli idealnie na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw na codzień;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torba i ciekawe buty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bordo dodało koloru szarości, bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się złożyło :-) Właśnie dziś przeglądałam fotki, gdy panowała moda na rozszerzane spodnie i tylko takie nosiłam :-) A tu u Ciebie znów takie widzę, to chyba znak, ze nadchodzi znów era "dzwonów" ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się jak torebka koresponduje z chustką..

    Minusem stosowania diety jest to, że spodnie staję się za duże... Ale to dobry minus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dobry minus choć wkurza mnie to bo teraz nie moge kupić nowych. Pochodzę miesiąc i znów będą za duże. Mam nadzieję :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...