czwartek, 18 kwietnia 2013

Stylizacja 71 - Czerwona marynarka

Zaczęło się od topu, który kupiłam na wyprzedaży w Reserved. Nie wiedziałam do czego go nosić. Aż do momentu, gdy zamówiłam sobie czerwoną marynarkę na allegro :) Dałam za nią 30zł i okazała się idealna, gdyż jej miękki materiał nadaje jej casualowego stylu więc mogę ją nosić na co dzień jak i do sukienki na wyjście. Do złotych pasków dobrałam pasujący zegarek i kolczyki. Wybrałam taki wygodny zestaw na uczelnię, a potem wypróbowałam nowe baleriny robiąc ładnych parę kilometrów z uczelni do centrum, a potem do Parku Kościuszki. Od tygodnia umawialiśmy się z uczelnianą ekipą na piwo. Poświęciłam się i pojechałam autobusem ^^ Nigdy więcej :P






Top - Reserved (19,90zł)
Marynarka - allegro.pl (39zł)
Spodnie - LC WAIKIKI (74,90zł)
Baleriny - Auchan (19,99zł)
Torba - allegro.pl (ok 60zł)
Zegarek - Gino Rossi (ok 100zł)

22 komentarze:

  1. i really love your look !! skinny pants and ballet flats, nice combination

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci ładnie w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz i do tego paznokcie w moim ulubionym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuje ci czerwony kolor :) Stylizacja jakoś tak romantyczna mi się wydała :) Podoba mi się i elegancko i sportowo :)
    A A. też była na tym piwie o_O ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kumpluje sie z Asią :P Byliśmy z ekipą a potem w parku. Jakoś tak ta romantyczna marynarka jak napisałaś nie pasowała ale trudno :) Fajnie sie czułam w takim zestawie choć znowu dziś stwierdziłam, że pastele i bluzka na którą K mnie namówił bardziej mi pasują :)

      Usuń
    2. pastele czyli mięta :D hihihi :D

      Usuń
    3. Ja nie wiem co ty sie czepiasz :P Tak na prawde mam tylko ten zegarek i lakier do paznokci :P Dopiero ostatnio kupiłam sobie mietową apaszkę :P

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, podoba mi się to połączenie kolorków :) A ta marynarka, genialna! No ja nie mogę, po raz setny zastanawiam isę, jak Ty wyszukujesz takie świetne rzeczy na allegro i to za taką cenę. Szczęściara :))

    PS Wydaje mi się, że Cię widziałam jakoś na początku tygodnia na Mikołowskiej, bodajże w niebieskich spodniach czy to mogłaś być Ty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niebieskich spodniach? Raczej nie choć w poniedzialek na Mikołowskiej na pewno byłam bo pomiedzy budynkami AWFu sie przemieszczamy :) Ale byłam ubrana na ciemno i miałam tą mietową apaszkę z poprzedniego postu :)

      Usuń
    2. A co do szukania rzeczy na allegro to na pewno znaczenie ma to że noszę rozmiar L na który jest mniej chętnych no i nie rzucam sie koniecznie na super modna rzeczy ktore w licytacjach osiagają niebotyczne ceny. Kieruję się gustem a nie trendami :)

      Usuń
    3. Może i nie w niebieskich, już sama nie wiem ;p
      Kurcze, musze brać lekcje u Ciebie szukania perełek na allegro ;)

      Usuń
    4. Polecam poradni Marionetki Mody, w którym pisze o tanim kupowaniu :) Po przeczytaniu stwierdziłam, że właściwie oprócz buszowania w SH to są wszystko również moje metody kupowania. Jak widac - skuteczne :)

      Usuń
  6. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba cały blog i z chęcią dołączam do obserwujących
    zapraszam też do mnie
    http://mojesizeplus.blogspot.com/
    jak sugeruje nazwa też prowadzę bloga modowego w rozmiarze xl :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestawik ;) torebka najbardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się wszytko, a najbardziej lakier do paznokci, zawsze masz świetne kolory ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :-) Miło mi!
    Bardzo mi się podoba ta stylizacja, zaraz spojrzę na pozostałe. Ja wciąż szukam czerwonej idealnej marynarki. W Twój zestaw sama chętnie bym wskoczyła!
    Justyna http://wroclaw-myfashionplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem szczerze że też juch tych pasiaków mam dość :P i chowam je na dno szafy, aż świat o nich zapomni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wyglądasz genialnie w tym zestawie! Wszystko idealnie ze sobą współgra :) Świetnie ) Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...