wtorek, 16 kwietnia 2013

Stylizacja 70 - Granatowa koszula

Dziś przedstawiam zestaw, który idealnie nadaje się na niedzielny spacer po parku jak i na uczelnię. Wypróbowałam go w obu sytuacjach :):)
Po pierwsze założyłam nową koszulę, którą udało mi się kupić ze zniżką Glamour :) O dawna szukałam dżinsowej koszuli i jestem przeszczęśliwa, że znalazłam tę w C&A. Jest inna niż wszystkie, które można oglądać obecnie na co drugim blogu :) Jednocześnie jest bardzo wygodna, ma odpowiednią długość a rękawy można skrócić do 3/4 :)
Do tego miętowa apaszka w gwiazdy, którą również kupiłam w C&A ze zniżką. Niestety okazała się jakaś taka trudna w noszeniu. Chyba jej za dużo :D Przyzwyczaiłam się do kominów i zastanawiałam się czy jej przypadkiem nie zszyć na końcach.











Koszula - C&A
Spodnie - allegro.pl
Kurtka - F&F
Torebka - allegro.pl
Apaszka - C&A
Bikery - allegro.pl
Okulary - SIX

Spacer się udał choć chwilami było jeszcze trochę zimno. Znaleźliśmy ostatnie oznaki zimy, a także kilka... przebiśniegów :)






 Po południu wróciliśmy do domu na pyszną kawę. Nowy ekspres sprawuje się bez zarzutu. Mogłabym pić już tylko taką :)

Skusiłam się też na jednego batonika Kinder. Już zapomniałam jakie one są przepyszne :)

4 komentarze:

  1. świetna stylizacja, szal jest wporządku;-)
    kinder <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ktoś tak biegł za wiosną,że aż buty pogubił ;)
    Koszula rzeczywiście inna, bardzo fajna :)
    Nie lubię kawy, ale mój ekspress robi takie latte,że mogłabym tylko to pić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, apaszka ma śliczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jakoś przyzwyczajona jestem do kominów, bo wszelakie chusty czy apaszki tracą kztałt i się rozwalają :P
    koszula jeansowa faktycznie śliczna, taka inna ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...