niedziela, 14 kwietnia 2013

Stylizacja 69 - Pepitka + czerwień

W zeszły piątek wybraliśmy się ze znajomymi na przedstawienie, o którym w naszym regionie od jakiegoś czasu było głośno. Już sam tytuł "Halo, Penis?" daje wiele do myślenia :)
Pierwszy raz usłyszałam o tym spektaklu w zeszłym semestrze na zajęciach z socjologii. Pani doktor D. bardzo polecała tę sztukę choć głównie wywołała chichoty męskiej części grupy. Generalnie chodzi o to, że główny bohater imieniem Andy prowadzi dialog ze swoim penisem :) Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że będę się tak dobrze bawić. Po pierwszym szoku zaczęłam się nawet śmiać choć czasem żarty były bardzo bezpośrednie i obcesowe :) Po wszystkim na prawdę byłam szczęśliwa, że jestem kobietą :)

Zapraszam dziewczyny z okolic Katowic na ostatnie przedstawienie w tym sezonie w przyszły piątek w klubie Old Timers Garage. Na prawdę warto, a cena biletu nie jest wygórowana :) W dodatku po przedstawieniu aktorzy rozdawali pamiątkowe gadżety, a kilka osób dostało podwójne zaproszenia na musical grany w tym samym klubie dzień później :)

A teraz czas na stylizację. Po raz kolejny z pepitką. Czekałam trzy tygodnie żeby móc w końcu założyć tę marynarkę/kurteczkę bez zimowej kurtki :) Uwielbiam połączenie pepitki z czerwienią.






Marynarka - NEXT 
Spodnie - allegro.pl
Botki - allegro.pl
Torebka - Warehouse
Bluzka - nn
Jestem z siebie dumna. Choć obniżyłam planowaną liczbę treningów do czterech tygodniowo to w tym tygodniu poczułam w sobie siły i ochotę na jeden więcej :) A w przyszłym tygodniu wykorzystam dni otwarte w moim fitness klubie i pójdę na dodatkowe ćwiczenia. Za darmo więc trzeba korzystać :)

10 komentarzy:

  1. pepitka to klasyczny wzór :)
    dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta marynarka, uwielbiam pepitkę :)

    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na tanie zakupy oraz do polubienia nowego profilu:) polubienie nic nie kosztuje a bardzo może pomóc:)

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Katowic mam w miarę blisko, ale termin mi nie pasuje, a opis przedstawienia brzmi świetnie, buuu :(
    Bardzo podoba mi się ten żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka w pepitkę jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie pepitka z czerwienią bardzo fajnie wygląda i tyle życia w stylizacji :) Idealnie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny set .! właśnie poluję na spódniczkę albo spodnie w piepitkę ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś bardzo nie lubiłam pepitki, wydawała mi się strasznie poważna, ale jak zobaczyłam swoją kurtkę-niby pepitkę, a jednak ramoneskę, zmieniłam zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...