piątek, 12 kwietnia 2013

Stylizacja 68 - Baskinka

W końcu wiosna! Musiałam wyjść i przekonać się czy na pewno mogę już ubrać wiosenny płaszcz :) W końcu też odcięłam metkę od bluzeczki z baskinka, którą kupiłam już ze dwa miesiące temu :) Miała swoją premierę na przedstawieniu, na które wybraliśmy się razem z narzeczonym. O samym spektaklu napiszę jeszcze kiedyś.






Bluzka - allegro.pl (25zł)
Spódnica - nn (32zł)
Torebka - allegro.pl (60zł)
Buty - renee.pl (80zł)
Okulary - nn (6zł)
Płaszcz - House (69zł)
Pierścionek - I am (10zł)
Naszyjnik - Cropp (10zł)
Zegarek - Gino Rossi (ok 100zł)

Dopiero na zdjęciach widzę, że włosy trzeba jednak podciąć. No trudno, stracę trochę z długości, ale znowu odzyskają swój kształt. Do ślubu w końcu jeszcze mnóstwo czasu i tak na poważnie powinnam chyba zapuszczać dopiero pod koniec tego roku :)

18 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, podoba mi sie bluzeczka z baskinką;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny look!
    moje derce skradła baskinka i pierścionek !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie bardzo spodobał się odcień Twoich włosów na pierwszym zdjęciu. I wydaje mi się, że w takim kolorze wyglądałabyś ciut lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swój naturalny kolor włosów. też mi się spodobało to pierwsze zdjęcie, ale nie mam zamiar farbować :)

      Usuń
  4. Fantastycznie wyglądasz, uwielbiam baskinki, a Twoja bluzeczka jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ta baskinka i przynajmniej przypomniałam sobie o moich! Aaaa :D Ale dzisiaj byłam przeszczęśliwa mogąc iśc do pracy w skórze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tobie w końcu opanowałam wystawianie na allegro :* Dzięki wielkie :)
      W niedzielę z rana mam zamiar wybrać się na rolki o ile oczywiście nie będzie padać :)

      Usuń
    2. Ja robię falę wyprzedaży bo kasa się skończyła :):) A rolki też chcialam wyciągnąć ale jakoś nie do końca umiem się przestawić z zimy na wiosnę. Najpierw łyżwy musze schować :)

      Usuń
  6. taka delikatna ta baskinka, fajna, dobra na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że dla mnie taka będzie najlepsze :) Taka odstająca poszerzyłaby mi biodra. Nie mogłam się doczekać by ją założyć :) mam tyyle rzeczy z jeszcze nieodciętymi metkami czekające na wiosnę :)

      Usuń
    2. mi nie podobają się takie hmm, zbyt mocne czy jak to nazwać ;) Czasem aż komicznie to wygląda, a ta jest bardzo ładna :)

      Usuń
  7. Ale ładna stylizacja. Pierścionek i naszyjnik super.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jakoś do baskinki nie mogę się przekonać ;] Ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna ta baskinka :-) Ogólnie fajne zestawienie ;-) Zapraszam Cię do mnie na nowy post: napisz co sądzisz! Czekam na Twoją opinię :D A może obserwujemy? Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A może spróbujesz się na boba obciąć?:) Włosy odrosną szybko, a ja bym pokombinowała coś innego na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, już to przerabiałam. Ja mam kręcone włosy, wywijały się we wszystkie kierunki :/

      Usuń
  11. Naszyjnik jest genialny :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...