środa, 10 kwietnia 2013

Stylizacja 67 - Militarnie z przymrużeniem oka ;)

Narzeczony namówił mnie na kupno tego t-shirtu w weekend podczas akcji promocyjnej Reserved. Nadal nie jestem przekonana czy dobrze wydałam pieniądze. Miałam ubierać się poważniej :):)
Dzisiejszy zestaw wybrałam ze względu na długi dzień na uczelni. Jest wygodny i praktyczny, a bikery dobrze chronią przed deszczem i śniegiem, który albo się topi albo dosypuje nowego :) Stwierdziłam, że nie ma tego co komentować ani się załamywać bo i tak nie mamy wpływu na pogodę. Boję się tylko co to będzie z majowym weekendem, który już za niecałe trzy tygodnie.







T-shirt - Reserved (37zł)
Sweter - C&A (27zł)
Spodnie - allegro.pl (57zł)
Bikery - allegro.pl (ok 90zł)
Torebka - allegro.pl (ok 60zł)
Komin - nn (19zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (25zł)

10 komentarzy:

  1. Mnie ten t-shirt nie przekonuje. Nie chodź już z narzeczonym na zakupy;-)
    a całość ładnie, fajne buty.

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna torebka i buty!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię takie wesołe t-shirty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się te Twoje bikery, długo szukałam podobnych, ale bez skutku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka ta koszulka!!!! Do poważnych nie należy ale i Ty jesteś jeszcze dość młoda. Później już Ci nie będzie pasowała, na mnie wyglądałaby już kretyńsko, więc ciesz się młodym wiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ty opowiadasz, a tam poważniej, jeden taki T-shirt nie zaszkodzi :D Świetny jest ;) A i cała stylizacja bardzo ładna,i ten genialny zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli dobrze się w nim czujesz to powinnaś przestać myśleć, że to niefortunny zakup. W sumie jest bardzo wygodny i na czasie.Cały zestaw sympatyczny i jak najbardziej do Ciebie dopasowany.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mamy bardzo podobny styl :-) Podoba mi się i będę do Ciebie zaglądała.
    Justyna http://wroclaw-myfashionplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...