poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Stylizacja 66 - Miętowy sweterek

Zakupiłam ten oto sweterek ze złotą nitką na allegro w okazyjnej cenie. Niestety okazało się, że nie spełnia moich oczekiwań :P Jakiś taki kształt ma niewydarzony. Założyłam go więc póki co tylko raz na urodziny Lilianny w tę sobotę. Fajnie było :) Wymyśliłam, że wezmę ze sobą wiosenne balony, a prezent mam nadzieję, że się podobał. Nie był do końca niespodzianką, ale wolę kupić coś co się na prawdę przyda.






Koszula - H&M
Sweter - allegro.pl
Spódnica - nn
Botki - renee.pl
Torebka - WAREHOUSE
Zegarek - Gino Rossi
Naszyjnik - allegro.pl
Pierścionek - I am

Nie do końca spodobał mi się ten zestaw, ale jak zwykle nie przymierzyłam wcześniej czy wszystko pasuje :P Buty musiałam jednak zmienić bo uzgodniliśmy z K, że to ja prowadzę a na obcasach nie umiem. I żałowałam wyboru torebki bo jednak jestem przyzwyczajona do noszenia takich ogromnych. Muszę mieć wszystko przy sobie :)
Paznokcie to pierwsze doświadczenie z zestawem z Biedronki. Wyszło trochę krzywo, ale szablony bardzo fajne. Wybrałam małe serduszka, które pomalowałam pod kolor swetra. Zdecydowanie jednak wolę malować paznokcie całe na jeden kolor. Mniej zachodu :)

Jeśli chodzi o pierwszy tydzień ćwiczeń to udało mi się wykonać 4 treningi i stwierdziłam, że na początek zmienię taktykę i obniżę do właśnie czterech razy po godzinie w tygodniu. W tym raz będą to ćwiczenia grupowe w klubie fitness. Po pierwsze mam bardzo mało wolnego czasu odkąd promotorka kazała już zacząć pisać pierwszy rozdział pracy magisterskiej, a po drugie pomiędzy ćwiczeniami przydałaby się regeneracja sił. Lepiej nie nadwyrężać mięśni bo nie pracują one wtedy efektywnie.
Takim to sposobem mogę powiedzieć, że zaliczyłam pierwszy tydzień. Trzymajcie kciuki aby trzy kolejne minęły równie szybko :)

16 komentarzy:

  1. Posiadam podobny sweterek lecz w innym kolorze;)
    Cudowny jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw super ale torebka faktycznie przydalaby sie wieksza

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, cudowny sweterek;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek może być ale faktycznie czegoś mu brakuje:) ja przed urodzinami, imprezami też nie mierze czy pasuje wszystko i też zdarza się wyjść nie tak jak się chcę ale myślę, że Ty ładnie wyglądałaś :) a co do torebki to zależy co Ci było potrzebne:) jest oKey :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio rozważałam zakup czegoś w tym miętowym kolorze, ale chyba jednak nie będzie pasował mi do karnacji...
    Też lubię duże torebki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam za siłę do ćwiczeń. ja jestem chyba zbyt leniwa ale bogu dzięki nie muszę myśleć nawet o tym :D moją silną wolę skupiam na nie jedzeniu czipsów i nie kupowaniu wielu rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem z tych co noszą pół domu z sobą, mała torebka? Nie dla mnie. Ostatnio kupiłam sobie torbę na drugie śniadanie do pracy, bo już w mojej torbie się nie mieściło. teraz chodzę z dwoma ;)
    Sweter ma fajny odcień, choć w kształcie coś mi przeszkadza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, gdybym mogła gdzies na uczelni przygotować obiad to bym ryż i kurczaka chyba nosiła :D teraz jakoś ładuję wszystko do torebki ale jak mam 12 godzin zajęć to ciężko :( Przeważnie wracam strasznie głodna a już nie powinnam o 20 jeść. Myślę wiec ze torba na jedzenie to dobry pomysł :D

      Usuń
    2. Przynajmniej wiem gdzie szukać kanapek;) Bo zawsze latały na siłę wciśnięte po całej torbie, i dość nieapetycznie się robiło...
      Ja kupiłam z tej strony, dokładnie taką - https://www.alefajnatorebka.pl/product_info.php?cPath=23&products_id=123&osCsid=d5c9af78f7cb4ee723e24659818ae294
      Ma fajne długie uszy, jest porządnie uszyta, dużo mieści, a przy tym jest lekka, i po śniadaniu może wejść do swojej koleżanki-wyjściowej torebki, a jak po drodze z pracy robię zakupy, to mam gdzie włożyć;) Po wypłacie kupię drugą.;)

      Usuń
  8. A mnie się bardzo podobała twoja stylizacja :) a sweterek bardzo ładny nie wiem co ty od niego chcesz :D :)
    Książka będzie chyba jedyną do której będę wracać nie raz :) A z rzemykową bransoletką się teraz nie rozstaję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, trzymam kciuki za Ciebie :*
    sweterek ma śliczny kolor i łańcuszek bardzo mi się podoba ;)
    całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, co Ty chcesz od tego zestawu? Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...