wtorek, 30 kwietnia 2013

Kwiecień - nowości w szafie

Po raz pierwszy właściwie większość pokazanych rzeczy już widziałyście. W końcu pogoda pozwoliła na małe szaleństwo :) Strasznie fajnie się bawiłam dobierając rzeczy i przy robieniu zdjęć :)
Na samym początku kwietnia wybraliśmy się z K do Auchan skuszeni ulotką reklamową z mnóstwem letnich ciuchów. Jak zwykle okazało się, że na żywo nie wyglądają tak cudownie jak na zdjęciach. W dodatku ceny wcale nie jak z supermarketu. Kupiłam więc to po co głównie przyjechałam czyli okulary przeciwsłoneczne. Miały być w panterkę, ale po przymierzeniu około piętnastu wzięłam zwykłe brązowe, a do tego dwie pary balerin.
1. Miętowe baleriny (Auchan 19,99zł)

  2. Granatowe baleriny (Auchan 19,99zł)

3. Okulary przeciwsłoneczne (Auchan 6zł)

4. Pastelowa tunika Reserved (18,90zł)

5. T-shirt Reserved (37,49zł)
Na dwie powyższe bluzeczki namówił mnie K. Nadal nie jestem przekonana bo chociaż pastele na wiosnę na pewno się przydadzą to ta tunika bardziej podobała mi się na zdjęciu. A t-shirt jest uroczy choć upominałam się, że miałam się przecież nie odmładzać :P Szkoda, że mieliśmy tak mało czasu na zakupy bo Reserved na czas akcji promocyjnej najwyraźniej opróżniał magazyny i było mnóstwo fajnych rzeczy po przecenie :)
6. Czerwona marynarka (allegro.pl 39zł z przesyłką)

To był strzał w dziesiątkę. Materiał nadaje jej stylu casual więc idealnie nadaje się na co dzień do dżinsów. Myślę, że zostanie ze mną na długo :)
7.  Dżinsowa kurtka Reserved (allegro.pl 28zł z przesyłką)

Jestem bardzo z niej zadowolona. Uwielbiam militarny styl, ale w takiej subtelniejszej wersji. Co prawda kurtki dżinsowe mam już dwie, ale ta mnie urzekła. Za tę cenę musiałam wziąć :)
8. Dżinsowa koszula C&A (ok 50zł)

9. Miętowa apaszka C&A (28zł)
Podczas weekendu z Glamour wykorzystałam tylko jeden kupon zniżkowy, ale za to tym razem również mój narzeczony skorzystał ze zniżki i ma fajne spodenki dżinsowe już na lato. A ja kupiłam w końcu dżinsową koszulę, którą uwielbiam bo jest inna od wszystkich, a jednocześnie była o połowę tańsza. Apaszkę wzięłam pod wpływem impulsu. W końcu nauczyłam się ją wiązać by nie było jej tak dużo :D

10. Dżinsy LC WAIKIKI (75zł)
Do tego sklepu na pewno będę wracać po dżinsy bo mają niewygórowane ceny i odpowiedni dla mnie krój, który na metce opisany jest jako Normal Rise - Ankle Skinny czyli w miarę wysoki stan i są dopasowane wokół kostki tak, że bez problemu nogawka mieści się w botkach. W dodatku mają odpowiednią długość i jednolity kolor co nie często mi się zdarza.
11. Kamizelka Reserved (allegro.pl 25zł z przesyłką)


Muszę się przyzwyczaić, że już rozmiar 42 jest na mnie za duży. Bo ostatnio kupowałam różnie L lub XL w zależności on indywidualnych wymiarów, ale teraz wszystko jest na mnie za duże. Łącznie z tą kamizelką. Mam nadzieję, że uda się ją zwęzić.
12. Kurtka ramoneska Reserved (allegro.pl 39zł z przesyłką)

13. Bluzka wiązana (allegro.pl 29,90zł z przesyłką)

Chciałam białą, ale dzień później sprzedawca zadzwonił do mnie, że się skończyły :/ Nie zdążył zaznaczyć tego w ofercie i prosił o wybór innego koloru. Wolałam to niż zwrot pieniędzy bo ogólnie ta bluzeczka podoba mi się we wszystkich kolorach. Nie umiałam jednak stwierdzić jaki kolor chcę w zamian. Bardzo zaskoczył mnie ten telefon (byłam na uczelni) i nie mogłam sobie skojarzyć, który kolor mi będzie pasował do największej liczby rzeczy i czy nie mam czegoś podobnego. Chętnie kupiłabym jeszcze kilka kolorów :)

Pod koniec miesiąca wybrałyśmy się z siostrą na tradycyjny wypad do chińskiego marketu :) Lubię kupować tam bluzeczki typu basic, a tym razem zdecydowałam się też na buty. Wyznaję zasadę, że wolę mieć kilka tanich par niż jedną drogą. Przynajmniej mogę przebierać w kolorach butów :) Tym razem postawiłam na beżowe.
14. Koturny (43zł)


Nie jestem przekonana do tych kokardek, ale takie buty właśnie chciałam. Na żywo nie są tak... różowe :) Bardzo wygodne bo pasek trzyma stopę i nie ma obawy o obtarte pięty :)
15. Baleriny (19zł)


16. Miętowy top (12zł)


I na koniec takie podsumowanie... :)

10 komentarzy:

  1. Skóra z Reserved najlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście świetne zakupy, nawet nie wiem o której rzeczy mam pisać ;P Przede wszystkim podoba mi się wszystkie balerinki :) , bluzka wiązana i tunika z Reserved, śliczny kolorek i fason. A gazeta mi przypomniała jak dawno nie miałam w ręce czasopisma tego typu, muszę koniecznie coś zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi najbardziej podoba się ta dżinsowa koszula z kołnierzykiem. dość oryginalna przez te ozdoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaż swój patent na wiązanie mega szala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.2. Miętowe są fajne :D
    3. Tylko 6zł ... trzeba będzie jeszcze raz pooglądać :)
    4.A mnie się podoba :D
    5.Fajnie w niej wyglądałaś :)
    6.ładnie ci w czerwonym więc się nie dziwię że udany zakup :)
    7.Ciekawa nie widziałam takiej :)
    8.Ufff póki co odwidziało mi się koszuli jeansowej :P Zobaczymy na jak długo, ale nadal mi się podobają :)Zwłaszcza takie ciemne jak twoja
    9. Ładny kolor, taki delikatny, oglądałam ten link z kominami i szkoda że przesyłka tylko kurierem :/
    10. Ja ostatnio spodnie potrafię znaleźć tylko w Kappahl ... ale nie zawsze.
    11. Widzę, że jeans u ciebie coraz częściej się pojawia :)
    12.Ja nie wiem jak to ty tak znajdujesz te perełki na allegro ....
    13. Śliczna! Piękny wzór! :)
    14.Wcale nie wygladaja na różowe ... a beżowe ... sama bym takie chciała ... :) I ta kokardka bardzo fajnie wyglada :)
    15.Moje ulubione ostatnio połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne t-shirty!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dawno mnie u Ciebie nie bylo i widzę, że trochę ciuszków Ci przybyło!! no super a dla mnie ta pastelowa tunika z re. to właśnie nr 1! śliczna i nie żałuj, że ją kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Holа! I've been reading your blog for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Austin Texas! Just wanted to mention keep up the good job!

    Feel free to surf to my blog: bensff.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...