sobota, 23 marca 2013

Stylizacja 65 - Pepitka

Wyszperałam ostatnio tę oto kurteczkę/marynarkę w pepitkę i od razu wiedziałam, że muszę ją mieć :) Niestety siostra powiedziała, że zrobi tylko pięć zdjęć i nie zdążyłam pokazać jak ładnie ta kurteczka wygląda rozpięta. Miał być jeszcze jeden chabrowy akcent, ale zrezygnowałam z paska, który jakoś mi tak figurę na pół przecinał :P






Kurtka - NEXT (allegro.pl 30zł z przesyłką)
Spódniczka - nn (42zł)
Buty - czasnabuty (33zł)
Torba - allegro.pl (ok 60zł)
Koszula - nn (19zł)

23 komentarze:

  1. ładnie się prezentuje ta kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw :D fajnym akcentem są chabrowe buty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do domowej tortilli, to bardzo łatwo się ją wykonuje, sama jeszcze nie próbowałam, ale warto spróbować :) następnym razem postaram się ją upiec z tego przepisu: http://domowa-bogini.blogspot.com/2012/06/domowa-tortilla-z-maki-pszennej.html

      Usuń
    2. Ja najpierw chcę wypróbować czy z taką kupną uda mi się zrobić :) Ale mi narobiłaś smaka. A ja na diecie :D

      Usuń
  3. rzeczywiście fajna kurteczka:) choć jak patrzę za okno, to aż zimno mi się robi, u mnie taki mróz,że chyba na czerwiec by się nadawała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czerwiec? No mam nadzieję, że nie :D Ona jest krótka ale z takiego materiału grubego jak płaszcze zimowe były modne kilka lat temu.

      Usuń
    2. U mnie jest -5, więc wszyscy chodzą jak w środku stycznia-czapy,kurtki, i rękawiczki :)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Bardzo fajna ta kurteczka, ciekawym dodatkiem są buty. Moja siostra też mi mówi że tyle i tyle zdjęć i koniec a potem na całe szczęście czasami wychodzi więcej zdjęć niż miało być.
    Pozdrawiam, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wczoraj udało namówić na siedem :) I jak się postarała to wszystkie były dobre. Może to dobry sposób? Bo jak robi dwadzieścia to i tak pięć tylko jest dobrych :P

      Usuń
  5. Jejku jak ładnie wyglądasz! Urzekły mnie jednak ceny za ubrania. Masz może link do tej kurtki?
    I zapraszamy też do nas
    http://makeawishsister.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem specjalistka w szukaniu tanich i ładnych ciuchów :) Ale tę marynarkę akurat znalazłam u prywatnego sprzedawcy na allegro :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie ekspertka! :))
      Pozdrawiam i czekam na kolejną stylizację ;)

      Usuń
  6. super ta marynarka w pepitkę ;) ja uparcie chodzę po sh i szukam podobnej ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś pepitka do mnie nigdy nie przemawiała, ale muszę powiedzieć że tobie bardzo ładnie w niej :) i sam krój marynarki jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię ten wzór. Jeden z niewielu który toleruję bo generalnie lubię gładkie tkaniny.

      Usuń
  8. wygląda bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pepitka w tym sezonie jest bardzo na czasie a Tobie w niej bardzo twarzowo,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię pepitka. Niestety w mojej szafie jest tego wzoru jak na lekarstwo, nad czym strasznie ubolewam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...