środa, 20 marca 2013

Stylizacja 64 - Idziemy na zakupy! :)

W niedzielę wybrałam się na zakupy. Jechałam do SCC po t-shirt, który mierzyłam kiedyś z siostrą, ale stwierdziłyśmy, że nie jest mi potrzebny. Ale tak to ze mną już jest, że potem dana rzecz mi chodzi po głowie i w wyobraźni widzę sto kombinacji jakbym mogła to nosić :D K obiecał, że poświęci się i pojedzie ze mną. Wtedy odezwała się Liliana, że ma kupony z JOY i jedzie w niedzielę. Mój narzeczony był więc bardzo szczęśliwy i stwierdził, że nie będzie nam przeszkadzał. Zakupy okazały się krótkie, ale dla mnie udane. Oczywiście to ja wyszłam z siatami a Liliana nie kupiła nic :P



Kurtka - F&F / Bluzka, spodnie, buty, torebka, apaszka, zegarek - allegro.pl
Zdjęcia robione na szybko przed wyjściem. Oczywiście miałam zimową kurtę, a skórzaną ubrałam tylko jako taką marynarkę. Bo już chyba nie mogę się doczekać, gdy w niej pochodzę :):)

Na koniec mały mix. Mój pomysł na dekorację podczas naszej Walentynkowej kolacji, kwiaty, którymi K zaskoczył mnie w Dzień Kobiet oraz radosna twórczość mojej koleżanki na kartonie soku :) A ostatnie zdjęcie to chyba wszystkie poznajecie :)

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się,świetne buty :))
    pozdrawiam ciepło :)))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny zegarek, jak Ty to robisz, że takie świetne rzeczy upolujesz na allegro ;)) Też chcę już wreszcie ściągnąć zimową kurteczkę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość rzeczy kupuję przez internet bo jest taniej. Śmieją sie ze mnie ze jestem ekspertem od allegro :) A na prawde warto bo za 1zl mozna zgarnąć np fajny seterek. Choc trzeba trochę czasu poświęcić na szukanie tej "perełki"

      Usuń
  3. ja musze wkoncu rozejrzec sie za tymi butami, bo one sa dobre na 'mokrą' pogode:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam oj tam wczoraj i dziś nadrobiłam co w niedziele nie kupiłam :P hi hi hi :) aj jajaj normalnie już się nie mogę doczekać 6 kwietnia i kolejnego spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny look!
    torebka jest super !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam cierpliwości do zakupów, a już na pewno nie do aukcji na Allegro, ale Ty zawsze znajdziesz coś super;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...