sobota, 9 marca 2013

Stylizacja 62 - Znów chabrowy :)

Jakoś tak się mnie trzyma ten chabrowy kolor ostatnio i dobrze mi z tym :)
Zdjęcia robione po zajęciach i niestety było już trochę ciemno więc dlatego trochę dziwne. Tak to jest, gdy najwcześniej jest się w domu o 17. W czwartek zaś pobiliśmy wszelkie rekordy. Wykłady od 8 do 19:30. Najgorsze jest to, że jeśli się komuś skarżymy to nas ignorują. Trzy razy w tygodniu kończę po 19 a przecież studiuję dziennie :(:( Tracę całe dnie na wykłady i okienka :(

  




Bluzka - prezent
Spódniczka - nn
Buty - czasnabuty.pl
Torba - Atmosphere
Pierścionek perełki - allegro.pl

P.S. Wygląda na to, że z postanowiliśmy obchodzić wszystkie święta bo w Dzień Kobiet K mnie zaskoczył i dostałam od niego piękny bukiet kwiatów :) Niepotrzebne acz miłe :)

17 komentarzy:

  1. Pasuje Ci chabrowy ,buty są świetne :)0

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje Ci ten chaber :) dobrze, że ja zaocznie, odpokutuję swoje raz na jakiś czas i można żyć spokojnie:) ale będąc na dziennych początkowo miałam ten sam problem;/ nie dawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam raz taki dzień-zajęcia od 7.30, do 21.... Następnego dnia znów do 21, ale chociaż pozwolili nam pospać do 12. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poprzedniej uczelni, choć była prywatna i wszyscy na nas krzywpo patrzyli to jednak mielismy zajęcia do 17. Na dłuższe musieliśmy się zgodzić. A tu jestem o 7:30 na uczelni i wychodze dopiero dokładnie 12 godzin później. Nie ma szans żebym nadal chodziła cały semestr na wszystkie wykłady. Rozchoruję się z przemęczenia :/

      Usuń
    2. Myśmy żartowali,że mamy jak zaoczni, od rana do nocy. Zupełnie nie wiem dlaczego? Dwa dni nam zrobili istnej rzezi, a za to w pozostałe po 1 zajęcia. Nie wiem kto pisze te plany, ale na pewno normalny to on nie jest ;)

      Usuń
    3. Ale my niestety pozostałe dni też mamy takie zawalone. 4 dni w tygodniu a piątki wolne tylko dlatego ze będziemy w nie zaliczać przedmiot turystyka na wodzie czyli żagle, rafting itp =.='

      Usuń
  5. Ten kolor jest prześliczny! Bardzo dobrze tobie z tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw :)Lubię niebieski, chociaż nie mam go ostanio w szafie.

    Wchodzę na Twój blog już od jakiegoś czasu, nie komentuję, ale śledzę, co się dzieje. Po Twoich zdjęciach zauważyłam, że schudłaś :) Czyli dieta nie idzie na marne ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nadal mam sporą nadwagę ale przestałam się tym tak bardzo przejmować :) Czuję się lżejsza o te kilka spalonych kilogramów i dobrze mi z tym :)

      Usuń
    2. Liczy się wnętrze, nie opakowanie ;)

      A skoro, tak jak wspomniałaś w nowszym wątku, masz problemy z hormonami, to tym bardziej gratulacje, że się udało.

      Podpytaj lekarza, bo może powinien Ci zmienić leki lub dawkowanie,żeby nie tyć przez hormony. Aczkolwiek, nie wiem co to za choroba ;)

      Usuń
    3. Konsultowałam sie już z wieloma lekarzami. Nawet leżałam w szpitalu. Nie mam wyjścia. Muszę brać talbetki antykoncepcyjne o konkretnym składzie/działaniu. W ciągu kilku lat wszystko powinno mi się unormować i już hormony nie powinny miec takiego wpływu na wygląd czy wagę.

      Usuń
  7. super zestaw! niebieski to mój ulubiony kolor;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wrrr caly komentarz mi sie skasował :[

    napisze więc tylko, że widać na maksa efekty diety!! wygladasz tutaj rewelacyjnie, mega szczupło!
    za to o sobie nie mogę tak powiedzieć, jestem na siebie straasznie zła :/ właśnie piekę ciasto :/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już ci pisałam że ten kolor ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buuuuuutyyyy!!! :) booooskie są!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...