wtorek, 5 marca 2013

Stylizacja 61 - Chaber i mięta

Słyszałam, że kolor miętowy jest już passe. Najwyraźniej nie wiedzą o tym ludzie projektujący dla sieciówek. Gdzie nie weszłam tam wiosenna kolekcja składała się z mięty poprzekładanej ćwiekami, moro i paskami :) Może więc o ten miętowy chodziło tylko na paznokciach? Nie wiem :)
Jakoś tak jednak nic nie kupiłam. Szkoda mi było wydawać. Zawsze tak mam, gdy wchodzą nowe kolekcje. Szok cenowy po wyprzedażach :) Nawet mojego kuponu do Reserved nie zrealizowałam :P
Ale jakby ktoś chciał to polecam polubić ich fanpage. Każdy dostaje 20% na nową kolekcję.

A teraz przechodząc do stylizacji. Jestem zła na siostrę, że zepsuła mi zdjęcia. Zamiast powiedzieć, że są za jasne i kolory nienaturalne to bez myślenia robiła dalej a potem powiedziała, że już jej się nie chce :P Taki fajny miałam pomysł na zdjęcia :/ Wygląda na to, że będę musiała wkręcić narzeczonego w pomoc w tworzeniu bloga :) A póki co możecie sobie wyobrazić, że sweter jest w kolorze botków, koszula jest z jasnego dżinsu, a ja nie mam białej twarzy :P





Kardigan - ZARA
Koszula - Denim Co.
Jeansy - allegro.pl
Botki - czasnabuty.pl
Torba - allegro.pl
Zegarek - allegro.pl
Oczywiście była jeszcze kurtka :)
Moje chabrowe botki miały swoją premierę. Tylko dlatego, że zdecydowaliśmy, że K pojedzie swoim autem. Więc musiałam tylko przejść z auta do bloku Liliany. Owszem, chciałam iść pieszo na górę, ale 8 piętro skutecznie mnie zniechęciło. Przełamałam więc swoją awersję do wind :) Spędziliśmy miły wieczór. Zjedliśmy pyszną zapiekankę, którą muszę kiedyś zrobić w domu :) Niestety mój żołądek zaczął odmawiać posłuszeństwa i zmęczony dietą nie potrafi pomieścić wiele. Może to i dobrze? Byłam w stanie zjeść tylko połowę :/
Remont jaki Liliana miała ostatnio w pokoju zainspirował mnie do zastanowienia się nad tapetą do sypialni. K zawsze stawiał tylko na farbę. A tymczasem jest tyle pięknych nowoczesnych wzorów tapet. No cóż, mamy rok do namysłu. Póki co za jakiś miesiąc ruszamy z łazienką.
_____
Na koniec taka moja refleksja. Czy was też wkurza, gdy ktoś komentuje "fajny blog. obserwujemy"? Bo mnie bardzo :P
Nie dosyć, że taka osoba nie przeczytała nawet pół posta to jeszcze czeka aż sama ją dodasz do obserwowanych. Czyli to zwykła reklama. Czyli SPAM.
Nigdy nie wchodzę na takie blogi :P Obserwuję blogi, które na prawdę lubię, a nie by podbić komuś statystyki. Sama też nigdy nie zmuszam nikogo do obserwowania. Żyj i daj żyć innym :P

13 komentarzy:

  1. Ehhh znam ten ból ze zdjęciami :) Moi bliscy to też same antytalencia fotograficzne, największy koszmar jest na wakcjach, bo chcę np. mieć jakieś fajne pamiątkowe zdjęcie, a mój chłopak pstryknie raz i już twierdzi, że zdjęcie jest gotowe. Dodam, że często na takich zdjęciach mam ucięte stopy lub czubek głowy. Więc zdjęcia zrobione przez Twoją siostrę wcale nie są takie złe, nawet jak lekko prześwietlone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz mnie się Grzesia udało przekonać no nie wiem na jak długo, bo potem pewnie mi będzie buczał albo chciał tylko spódniczki,więc szybko może minąć jego pomoc :)
    Taaaa jak u ciebie przeglądałam raz komentarze to co chwile było coś takiego :P nie dziwie się mnie też to wkurza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre są te zdjęcia :) ciesz się, że ma kto Ci robić :) butki i torebka bardzo fajne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wygląda ten sweterek z zegarkiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, że sweter i buty ze sobą kolorystycznie korespondują. Tak jak buty i torebka. Ale dżinsowa koszula do chabrowego swetra...hmm.. tego jeszcze nie widziałam :)

    Przy takich komentarzach i mnie ręce opadają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam nie patrzę co teraz modne. Nie wyrzucę czegoś z szafy, bo kolor się komuś tam nie podoba :)Buty mi się podobają, ale tylko na Tobie. Sama bym nogę skręciła już podczas nakładania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja moje botki z panterką raz założyłam, też okazały się mało wygodne. Ale może się rozejdą, bo ogólnie lubię buty na wysokim spodzie czy obcasie:)
    Też patrząc po sieciówkach nie powiedziałabym, że mięta jest już niemodna:) Wszędzie pastele!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. chabrowy jest taki twarzowy!
    + uwielbiam Twój zegarek :)
    PS : Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt zdjęcia są trochę zbyt jasne, ale koszula wygląda na bardzo fajną. Czekam na kolejną jej odsłonę.
    Zegarek to geneva ?

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba ta stylizacja, chyba należy do moich ulubionych :) ten zegarek jest taki piękny, widziałąm juz we wczesniejszym poście, chyba zgapię i też go zamówię.
    a czy miętowy jest już niemodny? eeee tam, ja uwielbiam :)
    nawiązując do tematu tapet, właśnie tapetę w miętowo-beżowe ornamenty położyliśmy z moim chłopakiem w salonie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, no i zapomniałam dodać, że ja również jestem zwolenniczką tapet, a mój G. wręcz przeciwnie - tylko farba:) więc poszliśmy na kompromis i tapety w salonie i sypialni mamy tylko na jednej "głównej" ścianie na przeciwko wejścia. w salonie wisi na niej telewizor i jak już wspominałam jest w ornamenty miętowo-beżowe, a w sypialnie ustawione jest przy niej łóżko, a wzór to szaro-czarna pepitka:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...