piątek, 29 marca 2013

Marzec - zakupowe nowości

Czy wy też robicie zdjęcia w przymierzalni? :) Ja często chcę coś pokazać narzeczonemu więc robię zdjęcia i potem pytam czy kupić :) Powyżej kurtka, po którą się wróciłam bo tak mi się spodobała, że sprzedałam starą ekoskórę i zainwestowałam 129zł w nową. A tymczasem...
1. Beżowa torebka (allegro.pl ok 35zł z przesyłką)

Już od dawna się nad nią zastanawiałam. Niestety na żywo okazała się bardziej szaro bura niż beżowa i do niczego mi nie pasuje. 
2. Tunika (allegro 29,99zł)


3. Dwa paski (3zł i 3,90zł)


4. Apaszka bordowa (5,90zł)

5. Chabrowa torebka House (allegro 19zł z przesyłką)
A tak jakoś zalicytowałam za 10zł i wygrałam :)

6. Naszyjnik trójkąty (Cropp 9,99zł)

Marzył mi się ten typ naszyjnika, ale odstraszała mnie cena. Mam zamiar przemalować go na czarny lub chabrowy :)

7. Kurteczka/marynarka NEXT w pepitkę (allegro.pl 30zł z przesyłką)


8. T-shirt Cropp (21zł z kuponem)

9. T-shirt Reserved (19,99zł z kuponem)


11. Militarna marynarka (allegro.pl 49zł z przesyłką)

Jest świetna, wygodny miękki materiał fajnie się układa, ale nie mogę pozbyć się wrażenia, że jest za duża :( Czy krawcowa da radę zwęzić rękawy??

12. Granatowa torebeczka (F&F 24,90zł)
13. Granatowa koszula w groszki TOP SECRET (allegro.pl - 7,50zł)
Mój skarb wylicytowany za 1,50zł :)
14. Spódnica w drobną pepitkę (allegro.pl 12zł z przesyłką)

15. Beżowe lakierowane baleriny (allegro.pl 33zł z przesyłką)
Mam już takie czarne i bardzo dobrze mi się w nich chodzi a lakierowany materiał nie psuje się tak szybko :)
Do tego wszytkiego jeszcze już po raz trzeci zamówiłam NAIL TEK. Tym razem za około 27zł za zestaw, gdyż wykorzystałam opcję darmowej wysyłki - przy poprzednim zamówieniu w lipcu sprzedawca się pomylił i musiałam odsyłać towar więc obiecano mi darmową przesyłkę. Przypomniałam się po pół roku. Taka jestem ha! ^^

Na koniec zakup, z którego jestem najbardziej dumna. Kurtka F&F. Ta, o której pisałam na początku. Droższa nawet od mojej zimowej :D Ale stwierdziłam, że zainwestuję i znowu kilka lat pochodzę. Na zdjęciu na samym początku postu mam rozmiar 42. Za namową narzeczonego kupiłam jednak 40. Pierwszy raz mi się zdarzyło bym kurtkę z ekoskóry kupowała w swoim faktycznym rozmiarze. Ostatnią, którą miałam kupiłam XXL bo w rzeczywistości wychodziła XL. Tymczasem ten model jest tak jak powinno być :) Moje koleżanki oszalały na jej punkcie. Chyba miałam nie mówić gdzie kupiłam bo teraz wszystkie będziemy w takich samych chodzić :P

P.S. Dwa tygodnie później znowu byłam w Tesco i ta kurtka była przeceniona na 90zł :(

20 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, a ja nadal się zastanawiam i dziwię, jak Ty to wszystko znajdujesz na allegro za takie pieniądze, oddaj mi część Twoich zdolności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. militarny żakiecik boski :D
    ja też już po zakupach marcowo-urodzinowych :)
    masz szczęście do licytacji, mnie się zawsze spodoba coś co później ma o wiele większą cenę, więc rezygnuję po głębszym namyśle bo przecież nie potrzebuję tego TERAZ ZARAZ NATYCHMIAST.
    Buzię masz szczuplejszą i kurtka mniejszy rozmiar, czyli jesteście na bardzo dobrej drodze :D. mam nadzieję że jakieś zdjęcie w sukni to nam kiedyś pokażesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha akurat na tym zjęciu własnie mi wyszła pulchniejsza twarz :P:P

      A co do licytacji to może dlatego, że nosisz eee S? Może L jest mniej popularny a moze kupuję niemodne rzeczy :D Bo nie zależy mi na neonach, ćwiekach itp :D

      Usuń
    2. neonów to i ja nie lubię xD
      ale z rozmiarami to prawda, częściej te mniejsze się rozchodzą. to z twarzą to się Tobie wydaje xD porównałam sobie do innych zdjęć np. z nagłówka i ja widzę że jest szczuplejsza :P

      Usuń
    3. Hmm no nie wiem. Ważne, że waga idzie w dół:) Po świetach we wtorek od razu na Zumbe lece :D

      Usuń
  3. super zakupy!
    niezłe okazje upolowałaś na allegro ;)

    podoba mi się pierwsza torebka i ta niebieska, płaszczyk, spodniczka, bluza, paski...
    i w ogóle wszystko :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy,ja tez ostatnio zamówiłam kilka nowości :)
    masz dar do wynajdywania takich fajnych ciuszków w tak korzystnych cenach :))

    buziaki

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo tych nowości, aż 3 torebki, najlepsza chabrowa;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne te balerinki masz może do nich jakiś link? ;))
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baleriny kupiłam od prywatnej osoby na allegro wiec pewnie w tej cenie juz nie znajdziesz ;)

      Usuń
  7. 1.Taka trochę "pusta się wydaje" ładna ale coś by żywego do niej można było dodać:)
    2. Bardzo ładna sama się nad nią zastanawiałam, aczkolwiek czy to na pewno tunika? :P
    3.z Ćwiekami śliczny ;P
    4.Do szminki ci będzie pasowała ta apaszka :)
    5.Świetna okazja :)
    6.Na czarny będzie uniwersalny :)
    7.Na tobie ładniejszy :D
    8.A powiem ci że zastanawiałam się czy jej tez sobie nie kupić ... :P
    9. Patrz punkt wyżej :P
    10. Chyba nie ma dziesiątki :P
    11.Coś innego , ciekawego, pasuje ci :)
    12. Nie mój styl ale ładna :D
    13. Z fazy pasków właśnie przerzucam się na groszki ale to chyba nie dla mnie :P Tak samo jak paski :P
    14. Taka elegancka :)
    15.ładne, mój kolor :)

    A kurtka śliczna i już trudno że potem była tańsza, jak zadowolona jesteś to to najważniejsze i dobrze że wzięłaś rozmiar mniejsza! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe 10 to była tunika ZARA której jednak nie pokazała bo okazała się dziwna :/
      Ja nie lubię wzorów. Jedynie własnie kratkę i groszki toleruję a ta koszula pod marynarke będzie świetna :)
      A tą koszulke jak szukałyśmy to były niezłe jaja :D

      Usuń
  8. To jest ból. Zawsze mam tak, że kupuję i jest przecena potem. Dlatego się wycwaniłam i kupuję z raczej tylko z promocji :D.

    http://bozepomozmiiprowadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam bluzkę z numeru 2-ale to na pewno nie jest tunika, ona jest dość krótka:) Chciałam czarną, ale napisali,że nie już nie ma i przysłali właśnie tą beżową. Podoba mi się trochę mniej niż czarna,ale do biura pasuje w sam raz- no i ta śmieszna cena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona chyba była opisana jako tunika dlatego tak napisałam. Faktycznie troche krótka :) Mi się właśnie tylko beżowa podobała z tymi skórzanymi dodatkami :) Ale już ćwiek mi odpadł z rekawa :(

      Usuń
    2. Na razie raz ją założyłam i jeszcze żyje ;) Ona chyba była w dziale swetrów? Nie wiem, wizualnie mi się podoba, oby trochę została ze mną w całości... Z tego samego sklepu mam spodnie, często noszę i wszystko jest z nimi ok.

      Usuń
  10. Podoba mi się naszyjnik i torebeczka FF. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za inspirację :) Tak mi się spodobała ekoskóra na Tobie, że jeszcze w sobotę przed Świętami pobiegłam do Tesco i kupiłam sobie identyczną, faktycznie przecenioną na miłe dla portfela 90 złotych. Tak więc dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię zainspirowałam :)

      Usuń
  12. Wow masz talent to zdobyczy :)

    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...