środa, 27 marca 2013

Czas na zmiany!

Dziewczyny wiecie może jak to jest ze zmianami na blogu? Co się dzieje np. z obserwującymi jeśli zmienię adres? Planuję już od dłuższego czasu zmiany, aby blog nie był tak chaotyczny.Wpadłam na pomysł nowej nazwy, która sugerowałaby o czym blog w ogóle jest. Zastanawiam się tylko czy można tak po prostu zmienić adres bloga. Czy jeśli zmienię nazwę, którą się podpisuję z Amandy na (załóżmy) imię i nazwisko zmieni się to automatycznie na przykład na blogach, które obserwuję z pomocą narzędzia Google?

Dodatkowo chcę popracować na wyglądem szblonu. Zaczęłam sobie tam jakoś szkicować z nudów i zastanawiam się czy są jakieś strony, z których można pobrać jakieś szkice nie naruszając czyichś praw autosrkich. Wiecie coś na ten temat? Chciałabym stworzyć nowy ciekawy nagłówek. Pomóżcie :)

12 komentarzy:

  1. z nagłówkiem to ja mogę pomóc, np. może być naszkicowana postać (obrazek/rysunek) plus napis z tytułem/adresem bloga. napisz mi tylko wszystkie szczegóły na maila;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama to naszkicowałaś? Świetne!
    A ze zmianami adresu itd. niestety nie pomogę, bo nie mam pojęcia :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dzieciaki by mialy super ksiezniczki do malowania nawet moje moga sie schowac ... Nie wiedzielama ze tak ladnie potrafisz rysowac :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no bez przesady :P Właśnie nie chcę swoich rysunków dać na nagłówek bo są za brzydkie :P

      Usuń
    2. Palnę cię w łepetynę!

      Usuń
    3. Że nie doceniasz swoich zdolności :) Nie ładnie :)

      Usuń
    4. Nie no to na prawdę nie nadaje się do ozdobienia boga. Pooglądaj sobie profesjonalne rysunki i porównaj :P

      Usuń
  4. ja to się za bardzo nie znam na takich rzeczach.... Komputer to wciąż dla mnie czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez adres zmienilam ale nie mialam wtedy obcji obserwowania to nie wiem. Sliczne wysunki, z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam do mnie na MAKIJAZ ')

    OdpowiedzUsuń
  6. Och! Jakie piękne rysunki. Jak w ogóle można tak ładnie malować!? A co do zmian adresu to nie mam pojęcia co wtedy z obserwatorami. :(
    http://sprzedawcymarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...