środa, 20 lutego 2013

Stylizacja 59 - Fiolet

Po Walentynkach postanowiliśmy z K częściej urządzać sobie randki :) Coś sie ostatnio między nami zmieniło. Sama nie wiem, ale mamy ochotę spędzać ze sobą cały czas, a ja wręcz tryskam energią :) Czyżby dieta tak na mnie działała? :)

Spódnicę wylicytowałam za 5zł na Allegro i muszę szybko ją "wynosić" bo jest dosyć gruba. Pogoda na oknem jest jaka jest więc myślę, że jeszcze kilka razy uda mi się ją założyć do zimowych kreacji :) Makijaż to moje kolejne podejście do smokey eyes. Idzie mi co raz lepiej, nie bijcie :P







Koszula - Madonna (Allegro ok 15zł)
Spódnica - nn (Allegro ok 15zł)
Botki - renee.pl (ok 80zł)
Torba - nn (ok 60zł)
Pierścionek - nn (Allegro ok 6zł)

Zestaw cały skompletowany przez internet :):)
____________________________

Tak jakoś czas szybko leci. Niektórzy jeszcze maja sesję, inni wrócili do na uczelnię, a ja odpoczywam przed pełnym wyzwań letnim semestrem. Wczoraj wrzucili nam nowy plan. Znów zajęcia do 19. Na prawdę nie rozumiem dlaczego nie potrafią bardziej sensownie nam zapełnić godzin nie zostawiając okienek po kilka godzin. To nie są studia zaoczne żeby mieć zajęcia od rana do wieczora. Jak mamy efektywnie pracować skoro wracamy do domu dopiero na kolację?

21 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor tej spódnicy, wygląda świetnie w połączeniu z czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie trudno zgadnąć że najbardziej cieszę się z Twoich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie fioletu z czernią;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka!! i za takie pieniądze, pfff byłaby moją ulubioną :P b. podoba mi się też torba, jest taka... duża :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to jest twoja stylizacja nr 1 ! :) Ślicznie ci w takich włosach! Makijaż bardzo ci pasuje :) No i nie da się ukryć wyglądasz rewelacyjnie :) A pierwsze zdjęcie no po prostu piękne, zmysłowe, sam urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nieziemsko wyglądasz:) bardzo mi się podoba! sama chętnie bym się tak odstroiła! spódniczka to super gratka! a randki z narzeczonym jak najbardziej wskazane:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie mogę to powiedzieć, wyglądasz przepięknie! Makijaż jest cudowny! W takich kolorkach Ci do twarzy, mówię też o jaśniejszych ustach. Super :) Zdjęcie pierwsze i trzecie tak strasznie mi się podobają, wydają się być z nutką tajemniczości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. klasyczny ,elegancki zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. TAK TAK TAK ! Cudownie wyglądasz, idealne buty dla Ciebie, włosy makijaż wspaniale, jeszcze lepiej niż ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie. Wszyscy mi mówią, że kręcone włosy mam nosić. A dla mnie to taka czupryna niepoukładana :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej się NIE ZNASZ :D Hi hi hi :)

      Usuń
    2. Nie doceniasz tego co masz :) Ja bym wszystko dała by nie mieć takich prostych drutów ...

      Usuń
  11. Bardzo ładna kolorystyka stroju! Elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I moje ulubione kręcone włosy:)Wiem,że nie lubisz,ale cóż poradzić, uważam,że świetnie Tobie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ty dzisiaj piękna... nie wiem, co chcesz od tego makijażu, ale mega mocno Ci pasuje!!! Świetnie!
    Cały zestaw mi się bardzo podoba!!!!
    Podoba mi się kierunek, który ostatnio obrałaś z ubraniami :) Super na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!!! Rewelacyjnie wyglądasz, świetnie Ci jest w tej fryzurze. Fajnie dobrane kolory.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...