piątek, 8 lutego 2013

Stylizacja 58 - morska zieleń w środku zimy :)

Postanowiłam przełamać te zimowe szarości i biele odrobiną koloru. A, że od pamiętnej historii z naszyjnikiem chodzi za mną kolor morski/turkus postawiłam znów na ten kolor. Pasiak kupiłam za 20zł i pokazywałam wam go w poście z łupami styczniowymi. Jakoś tak wbrew logice uparłam się na paski :)
Bardzo lubię ten sweterek bo jest luźny i wygodny, a do tego z tyłu trochę dłuższy. Torba miała być pod kolor a na zdjęciach jakaś taka świecąca wyszła :D










Pasiak - New Yorker
Spodnie - C&A
Torba - kupiona we Włoszech
Kurtka - F&F
Buty - allegro.pl
Szal - nn
Naszyjnik - prezent

13 komentarzy:

  1. Masz świetną kurtkę! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie bluzki oversize, sama mam bardzo podobną, tylko w szaro-różowe paski:) Buty też super jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały zestaw jest fajny, taki luzacki. Tylko ta torebka tu nie pasuje. Lakierowana, z łańcuszkami to raczej do jakiegoś bardziej eleganckiego zestawu. Tutaj by jakaś bardziej workowata, przez ramię pasowała. Wtedy by była fajnie zachowana stylistyka całości i wyglądałoby super.

    Nie zrozum mnie źle, nie chcę Ci mówić, co masz robić, krytykować, tylko taka mała podpowiedź, oki? Oglądam Twoje zestawy już od dość dawna, przejrzałam niemal cały blog i wydaje mi się, że jak znów będziesz miała ochotę na zakupy to może... warto odświeżyć trochę zasób Twoich torebek? Bo czuję styl Twoich zestawień, a mam wrażenie, że prawie za każdym razem całość blokuje torebka. Mam nadzieję, że nie masz mi za złe tego, co teraz napisałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mnóstwo torebek ale chyba nie umiem ich dobierać :)

      Usuń
    2. E tam nie umiesz :) Ja czasami stoję ubrana już i mam w ręce 5 - 6 torebek i pół godziny przymierzam która będzie najlepiej pasowała :D
      Może kiedyś porobisz fotki i pokażesz je wszystkie? Tak jak czasami pokazujesz ubrania, które kupiłaś :)
      Mnie czasami korci zrobić posta z wszystkimi moimi, ale zastanawiam się wtedy, czy kogokolwiek to zaciekawi :)

      Usuń
    3. Był niedawno taki post :)

      Usuń
  4. Swietnie wygladasz. Buty są rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, świetna kurtka, szaliczek i sweterek, razem świetnie wyglądają i się łączą, buciki także. Co do torebki, to chyba wybrałabym troszkę inną, ale przecież w końcu to Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw:) pasiak rzeczywiście spoko! choć torebka i buty nie w moim stylu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek jest bardzo fajny. Torebka rzeczywiście nie w moim guście, ale widać,że pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie prostuj włosów, masz takie ładne kręcone :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...