środa, 6 lutego 2013

Nowe pary butów

Choć wszystkie trzy pary kupiłam w styczniu to musiałam poświęcić im osobny post :) Dwie pierwsze pary butów zamówiłam ze strony kupbuty.com po 29,99zł każda. Miętowe trampki na pewno przydadzą się na wiosnę i lato. Brakowało mi takich właśnie wygodnych butów między botkami, a balerinami, które często mnie obcierają. Granatowe botki to zaś taka moja fanaberia. Chciałam kupić zielone, ale stwierdziłam, że potem by tylko leżały. Granatowy pasuje mi do większej ilości ubrań. Póki co obie pary czekają na wiosnę.
Bikery zaś okazały się mega wygodne i ciepłe. W dodatku gruba i stabilna podeszwa pozwala śmigać po śniegu :) Właściwie to nie chciałam takich butów twierdząc, że okres ćwiekowy zostawiłam daleko za sobą w liceum :) Te jednak bardzo mi się spodobały, a w dodatku kosztowały 80zł. Żal nie brać :) Co prawda okazały sie trochę inne niż na zdjęciu, ale przeboleję.










Ostatnio wystawiłam dużo nowych rzeczy na allegro i szafa.pl w śmiesznie niskich cenach. No trudno, jak chce mieć kasę na wiosenną garderobę to muszę sprzedać dwie bluzki żeby zarobić na jedną nową :)
Zdarzyło wam się, że ktoś prosi o zdjęcie metki? Ja czasem robię np górę bluzki i przy okazji ujmuję też metkę. Ale wystawiłam kurtkę z ZARY za 49zł i jeszcze chcą potwierdzenia? :) Może za tanio? :D

13 komentarzy:

  1. Buuu a ja chciałam te trampki beżowe i nie było rozmiaru ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za długo się zastanawiałam i tylko te z butów które mi się podobały były dostępne w moim rozmiarze.

      Usuń
  2. Za takie pieniądze- też bym się nie zastanawiała nad kupnem tych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szafie zdarzają się dziwne pytania. Zawsze robię zdjęcia ze wszystkich możliwych stron, samych metek również a i tak często ktoś prosi o więcej zdjęć. Oczywiście je wtedy robię, chociaż czasem brakuje mi pomysłu co tak naprawdę chcą zobaczyć... Trampki bardzo fajne, aż szkoda, że nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam już mnóstwo zdjęć, gdzieś tam metka była ale ona chciała samej metki chyba żeby sie upewnić że za taką cenę to na pewno ZARA ^^
      Ja trapmków też raczej nie noszę, ale będą fajne na wiosnę na rower, jakiś wyjazd czy coś :)

      Usuń
  4. ja z szafą skończyłam. ludzie tam mnie tak denerwowali że nie dało się psychicznie wytrzymać. teraz co jakiś czas wystawię coś na allegro i liczę że coś wpadnie :)
    ja ćwieki i kolce lubiłam zawsze i nie wiem czy kiedyś mi się znudzą, za to niedawno wróciła mi chęć na czaszki, szkielety, żebra i tym podobne. niby zważywszy na mój wiek powinnam ubierać się doroślej, ale nie wiem czy chcę zrezygnować z czegoś w czym czuję się dobrze na rzecz ubrań w których wyglądam dojrzalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o i wczoraj kupiłam 3 pary trampków. też miętowych ale nie takich jak ty, tylko takich prawdziwych trampkowych :D

      Usuń
    2. Chyba odkurzę wszystkie moje "ćwiekowe" rzeczy które mi jeszcze w szafie zostały :)
      A ja właśnie takich "prawdziwych" trampków nie lubię. Marzyły mi się fioletowe i czerwone. Te drugie kupiłam, ale wysoka cholewka mnie drażni. Wolę takie niskie cichobiegi :)

      Usuń
    3. A co do szafy to tylko tam sprzedaję. Przynajmniej prowizji nie płacę jak na allegro ^^
      Bo kupić już nie ma co. Co raz brzydsze rzeczy. Szczególnie te od prywatnych użytkowników. A sklepy znowu życzą sobie takie ceny, że taniej "w realu" kupię :)

      Usuń
  5. Cudowne buciki :D Te pierwsze w mojej szafie by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...