czwartek, 28 lutego 2013

Luty - nowości w mojej szafie

Jak zwykle trochę się uzbierało :)

1. Miętowy sweterek ze złotą nitką (allegro 30zł z przesyłką)
2. Sweterek z sercem C&A
Skorzystałam z promocji na stronie i sweterek przyszedł do mnie za 64,90zł :) Bez kosztów przesyłki. Czy było warto za tę cenę? Nie. W sklepie na pewno bym go nie kupiła bo wygląda inaczej. Po pierwsze nie jest różowy tylko taki łososiowo pomarańczowy. Po drugie jednak miałam wziąć mniejszy rozmiar bo w moim wyglądam jak babcia :P

3. Bluzka z baskinką (allegro 25zł)
Skorzystałam z opcji darmowej przesyłki. Jeszcze się zastanowię czy ją zostawić :)

4. Bransoletka z Biedronki (2zł)
Ostatnie sztuki były przecenione i żal było nie brać :) Jeszcze się zastanowię czy zostawię tak jak jest czy jakoś ozdobię :)
5. Bransoletka z wholesale-orders.com (2$ - nagroda w konkursie blogowym)
6. Bordowa shopper bag (54zł)

 Skorzystałam z promocji i w końcu zdecydowałam się bordo :)
7. Czarna torba (ok 60zł)
Zamawiając dwie dostawałam rabat więc zdecydowałam się na klasyczną czerń i popularny ostatnio krój łódki.
8. Czerwony nietoperz z nitami (32zł)
9. Kolczyki krzyże Glitter (prezent)
dostałam na Targach Ślubnych i nie wiem co z nimi zrobić :P
10. Fioletowa gruba spódnica (allegro 15zł z przesyłką)
Wylicytowałam ją za 5zł. Znów spodobały mi się fioletowe rzeczy.


Szarą marmurkową spódniczkę dostałam gratis do tej wcześniejszej. O dziwo jest całkiem fajna. Z tym, że nie noszę spódniczek przed kolano bo mam za grube uda, a jak jeszcze schudnę to spódniczka będzie za duża :P Chyba pójdzie w następnym rzucie wyprzedaży na allegro :)
11. Naszyjnik kotek (ok 4,50zł)

12. Naszyjnik trójkąt (niecałe 4zł)

13. Piżamka (19,99zł)
Wyprzedaż w Leclercu :) Dopiero w domu zaczęłam się zastanawiać czy to aby nie piżama dla ciężarnych :P Stwierdziłam, że nie bo były też inne wzory. Nadal jednak dziwnie patrzę na kangurzycę z sercem w torbie. No trundo, nikt nie będzie mnie w niej oglądał, a jest urocza :)
14. Baleriny (14,99zł)
15. Szary golf (allegro.pl 13zł z przesyłką)
Wylicytowany za 5zł :)
16. Chabrowe koturny (czasnabuty.pl 33zł)


Gdyby nie Liliana to bym w ogóle nie weszła na tę stronę i nie dowiedziała się o wspaniałej przecenie botków na 24,90zł :)
17. Zegarek jelly miętowy (blink-bizuteria.pl ok 15zł)
Jest fantastyczny. Lekki i miękki. Świetnie się go nosi. Na pewno jeszcze kupię kolor kremowy lub czarny :)
18. Zegarek z ćwiekami (blink-bizuteria.pl ok 25zł)
Może nie tak wygodny jak poprzedni i zapina się go strasznie długo, ale za to jest bardzo efektowny :)
19. Spodnie na fitness Adidas (allegro.pl 61,08zł z przesyłką)
Udało mi się je sprytnie wylicytować przebijając najwyższą ofertę o 8 groszy :)
Nowości kosmetyczne :
- szminka Manhattan, o której przeczytałam u Agaty na blogu
- żel pod prysznic Bruno Banani - uwielbiam te perfumy więc stwierdziłam, że chcę aby ten zapach zostawał ze mną na dłużej
- szampon Biosilk - cenię sobie bardzo jedwab tej firmy, zobaczymy czy szampon pomoże moim zniszczonym włosom
Pierwsze wrażenia to, że żel pachnie słodko, ale nie jak te perfumy. Szminka natomiast jest fantastyczna i na pewno kupię jeszcze inne kolory :) Szamponu jeszcze nie używałam.
- lakier Eveline - kupiłam w Biedronce za 3,99zł bo miałam już inny kolor i byłam zadowolona z trwałości tego lakieru

I na koniec mój ulubiony zakup z tego miesiąca. Czarująca bluzeczka H&M z czarnym sercem. Czy ja wspominałam, że uwielbiam ten motyw? :) Bluzeczkę znalazłam szukając krótkiej luźnej bluzki na fitness. Znalazłam ją w kategorii topy na allegro i licytacja zaczynała się od 9zł. Nie mogłam zaryzykować, że ktoś taki skarb mi ziwnie sprzed nosa więc kliknęłam "kup teraz" za 13zł :)
Mam zamiar poczekać z nią do wiosny, gdy będzie luźniejsza :) Myślicie, że mogę pod nią czarny top nosić?

25 komentarzy:

  1. Świetna baskinka :) Czy można prosić o link do baskinki i naszyjnika ??:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama chcę ten miętowy zegarek :D mam taki sam biały i jest rewelacyjny, bardzo lubię go nosić. coś się obłowiłaś widzę. ja wyprzedaż będe robić chyba dopiero w lato, ale już na pewno nie na szafie, zobaczyłam ze trzeba płacić 10%! aż uciekłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dziewczyn uciekło z szafy. Tak jak jeszcze kilka tygodni temu nagle dużo rzeczy mi się wyprzedało - z 6 paczek w jednym tygodniu wysyłałam to teraz nic, cisza. Zrobiłam kolejną wyprzedaż na allegro by pozbyc sie rzeczy i miec kasę na marcowe nowości :D

      Usuń
  3. 1. Mnie się kolor miętowy bardzo podoba aczkolwiek niestety do mnie nie pasuje ... :P
    2. Dlatego ja mam zawsze dylemat kupowania przez internet :/ Już dwa razy zrobiłam wtopę i szkoda słów;/ Na zdjęciu i na modelce sweterek piękny a potem okazuje się że na mnie wygląda paskudnie ...
    3.Moje dwie baskinki czekają na cieplejsze dni :P
    4.Za 2 zł to się opłacało :)
    5. Śliczna! Szczęściara :D
    6.7. Dobrze że mi już przeszło z kupowaniem co chwilę jakiejś torebki :P hehehe :P
    8.Ja się od dłuższego czasu zastanawiam czy do tej mojej czerwonej nie dodać kilka ćwieków :P
    9.Za darmo to nie wybrzydzaj :P Choć też nie mój styl
    10.Bardzo ładnie ci w niej :) i w ogóle w fiolecie :) ta szara też ładna a co do grubych ud to bredzisz :P
    11.Kicia :D
    12.Na zdjęciu sam naszyjnik taki nijaki ale jak miałaś go w stylizacji to prezentował się bardzo ładnie
    13. To będziesz miała na przyszłość :D Ciążową piżamkę :P hehehe
    14. Śliczne są szkoda, że sama się nie wybrałam po nie
    15.Za grosze ... eh
    16. Hehehe i ja zas nic nie kupiłam :P
    17.No to zaraz lece oglądać i też sobie zamówię :D Bo ostatnio wtopę zrobiłam ale skoro chwalisz ... bo taki właśnie chce tylko albo czarny, albo kremowy :P
    18.Nad tym też się zastanawiałam ale jednak az tak bardzo mnie nie kusi :)
    19.Ja z moich jestem zadowolona :D Dzięki tobie :)
    Wg mnie spokojnie czarną bluzkę pod tą ostatnią z sercem mozesz ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woooow ale spis :) Musialam sobie zerkać na numerki bo już nie pamiętałam :)
      Spodnie w Adidasa przyszły dziś. Nie wygląda w nich bajecznie ale sa wygodne. Dziś na fitnessie je wypróboje. Choć jak jeszcze schudne to mi będą zjeżdżać. Guma w pasie nie jest idealna.
      A zegarki szczerze polecam. Zobaczymy ile mi wytrzyma ten miętowy (w sensie bateria) bo jedyny zarzut do sprzedawcy to to że zegarek już chodził. Nie byz zabezpieczony. Nie wiadomo ile tak juz chodził :P

      Usuń
  4. Ta krótka koszulka z sercem naprawdę fajna! Myslę, że z czarnym topem jak najbardziej będzie pasować:)
    A co do ubrań C&A to bardzo lubię ten sklep, ale zamawiać z internetu bez mierzenia raczej bym się nie odważyła, bo właśnie różnie u nich z rozmiarami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter z C&A na szczęście bezpłatnie mogłam zwrócić o odzyskałam pieniądze. Faktycznie u nich jest różnie. Chyba nie powinnam być aż taką pesymistką i zamawiać XL skoro z dnia na dzień jest mnie mniej :D:D
      Czasem w sklepie zaś u nich widzę M a w nawiasie 40/42. A z drugiej strony Clockhouse ma rozmiar 2XL a wychodzi takie M/L :)

      Usuń
  5. tylko pogratulować takiej ilości zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, pogratulować udanych zakupów, ja robiłam zakupy, ale trochę mniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy:) zegarek z Genevy ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter z sercem i kobaltowe buty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż zakupów:)
    Bardzo podoba mi się ta torba, kolor po prostu rewelacja, cena też ok. Tylko jak z jakością? Ja zawsze trafiam na takie co po paru użyciach się drą, prują i niszczą. A nie kupuję za 5 zł, nie potrafię kupować torebek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sztywna. mam nadzieje ze uchwyty sie nie urwą. Ale juz widze ze jak nią zahacze gdzies to czarne smugi nie do zmycia sie robią :/

      Usuń
    2. Mimo wszystko strasznie mi się podoba :) Choć raczej wolę takie na długim pasku, nie lubię toreb do ręki, ale ta jakoś wyjątkowo do mnie przemówiła- zobacz jaka jestem fajna, weź mnie kup :)

      Usuń
  10. Trochę się nazbierało wszystkiego < 3 : )
    Ten swetrek z C&A *.*
    Wspaniały i wszytsko cudowne , ; )
    Obserwujemy ?
    Ja już : *
    Pozdrawiam , < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chcę bluzkę z serduszkiem i bluzkę z baskinką... aaaa super rzeczy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bransoletka jest cudowna, zazdroszczę wygranej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się sweterek z sercem, odraz ostatnia biała bluzka z h&m'u - cudowne!
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, tu desordre - nie prowadzę już bloga (nie wiem czy go jeszcze pamiętasz...;p) ale czytam na bieżąco co dzieje się u Ciebie. Mam pytanie, czy gdzieś we wszechświecie internetu znajdę notki z Twojego bloga za czasów wyjazdu do Stanów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. pewnie, że pamiętam. Żałuję że tak rzadko pisałaś :(
      Moje posty z wyjazdu do Stanów są nadal na www.arcobaleno.blog.onet.pl :) oraz tutaj pod zakładką podróże.

      Usuń
  15. Przecudowne sweterki, a w bransoletce się zakochałam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości! Szczególnie ta ostatnia koszulka z serduchem, piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo ślicznych nowości:) Nawet w biedronce można znaleźć skarb;) A w zegarku się zakochałam!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zegarek z ćwiekami jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...