poniedziałek, 18 lutego 2013

Little Black Dress. Winter Edition

Wszyscy już myślami wybiegają w przyszłość z nadzieją na wiosenne ciepłe dni, a tu (niestety) jeszcze ponad miesiąc zimy nas czeka. Przynajmniej tej kalendarzowej :)
Zapraszam więc do wzięcia udziału w akcji blogowej Little Black Dress w wersji zimowej :) Pokażcie jak nosicie "małą czarną" gdy na dworze śnieg i mróz :)
A teraz mój pomysł na Małą Czarną w wersji zimowej :) Trzeba było do sukienki dobrać ciepłe legginsy i kozaki. Wyszła więc taka stylizacja na kolację Walentynkową :)
W roli głównej moja nowa bordowa torebka, która już stała się ulubioną. Wygodnie się ją nosi choć trzeba w ręce, jest sztywna, łatwo w niej wszystko znaleźć i ma prosty krój czyli to co mi najbardziej pasuje. Nie wiem tylko dlaczego mówi się na nie shopper bag bo w czasie zakupów torba w ręce według mnie przeszkadza :P
  Nie przejmuję się rozmiarem. Skoro to randka to wolno mi założyć mini :):)





Sukienka - nn
Kurtka - F&F
Szalik - loompex.pl
Torba - nn
Kozaki - Deichmann
Pierścionek - allegro.pl
Pasek - Stradivarius

11 komentarzy:

  1. No no narzeczony na pewno był zachwycony:) Lubię sukienki w wersji zimowej z kozakami, choć sama zdecydowanie zbyt rzadko je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) a jakie piękne usta! zimą sukienki również dobrze się nosi tylko trzeba uważać żeby nie zawiało:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie! Normalnie idealny styl dla Ciebie!!! Tak kobieco, dorośle, bomba!!!!
    I ta sukienka jest idealna dla Ciebie, pokazuje jaką masz świetną figurę. Teraz widzę, że wieloma zestawami niepotrzebnie się powiększasz :) Więcej takich zestawień proszę!!! :)
    I cieszę się, że wreszcie jakaś modna torebka :) Dlaczego shopper? Bo jest duża i się nadaje na zakupy (można coś tam włożyć). Dziwię się, że nie ma ekstra paska, dzięki któremu można ją powiesić na ramieniu.

    A! I szminka też bosko! Biel, czarny i taka szminka.. no super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie staram się znaleźć swój styl, w końcu wyglądać poważnie (właśnie zamówiłam sobie na allegro naszyjnik z kotkiem ale t się nie liczy :P). Pasek jest (i mniejsza torebka-kosmetyczka) w zestawie. Jakoś tak go jeszcze nie przypięłam

      Usuń
  4. kocham małe czarne, poza całością - Twój makijaż a szczególnie szminka - bomba! Ślicznie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyczna mała czarna zawsze w modzie;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz i te czerwone dodatki do czerni - rewelacja :D Jednak ciężko mi się przyzwyczaić jak masz usta pomalowane tą czerwoną szminką :P Zupełnie inaczej wyglądasz :) Tak poważnie, elegancko i nie wiem czemu pasuje mi tu określenie ważnie :P Oczywiście nie w złym sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta torba, a sukienki uwielbiam cały rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely bag!


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów ta szminka.... Uwielbiam jej kolor, wyglądasz w niej zupełnie inaczej, wspaniale pasuje do małej czarnej ;) Sama je wprost wielbię, mam 4 i marzę o kolejnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co Ty robisz kochana,że twoje włosy tak lśnią ??
    zdradź tajemnice :)))

    biszkpcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...