sobota, 9 lutego 2013

Good Shave Woman - moja recenzja

"Good Shave Woman to nowoczesny system, który został opracowany, by zapewnić optymalne golenie. Indywidualne ruchome ostrza dostosowują się automatycznie do kształtu ciała i długości włosków..." i tak dalej :) Tyle możemy wyczytać z ulotki producenta, którą dostajemy przy pierwszym zamówieniu. A co to w ogóle jest Good Shave? To nowoczesne maszynki do golenia dla kobiet i mężczyzn. Ja osobiście wypróbowałam wersję Woman do golenia nóg. Jak to się stało? Pod koniec zeszłego roku dostałam telefon od firmy Westerfield czy chciałabym wypróbować ich nowoczesne maszynki. Muszę przyznać, że nie słuchałam specjalnie kobiety, która wymieniała zalety ich produktu. Dopiero, gdy okazało się, że dostanę w drodze wyjątku przesyłkę za darmo (bez kosztów transportu) zadecydowałam, że spróbuję. Trzy tygodnie później przyszła do mnie maszynka z jednym wkładem. Od razu zadzwoniłam by tymczasowo anulować abonament klienta i nie dostawać co dwa miesiące nowych wkładów. Stwierdziłam, że jeśli maszynka się sprawdzi - zamówię kolejne wkłady. Póki co nie mam pieniędzy :P
Efekty?
Na pewno dokładniejsze golenie niż jednorazówką. Nie wiem na ile ma wystarczyć jedno ostrze bo zrezygnowałam z abonamentu dwumiesięcznego za 54zł. Chciałam tylko wypróbować.
Skóra zostaje gładka przez 2-3 dni, a do golenia wystarczy zwykła tania pianka, której używam od kilku lat. Jeśli ktoś chce wypróbować to polecam bo golenie jest bardzo wygodne. Nie sądzę jednak by było bardziej efektywne.
Jak zamówić?
Jeśli jesteście zainteresowane zamówieniem bezpłatnego pakietu startowego (opłata 19,90zł za przesyłkę z Holandii) to polecam stronę www.goodshave.pl.*
Ja osobiście zastanawiam się nad zakupieniem zestawu dla mężczyzn bo mój K ma bardzo wrażliwą skórę i często ma zaczerwienioną szyje po goleniu więc przez to musi golić się rzadziej. Skoro u mnie maszynka się sprawdziła, może wersja męska też jest dobra.

"Maszynki Good Shave Woman to maszynki stworzone dla kobiet, które cenią sobie wygodę i chcą na co dzień korzystać z produktów wysokiej jakościGood Shave Woman to nowoczesny system opracowany z myślą o nowoczesnych kobietach, który gwarantuje dokładne i bezpieczne golenie."


* to nie jest post sponsorowany

7 komentarzy:

  1. Dla mnie golenie nog maszynka to koszmar, wloski szybko odrastaja no i skora jest podrazniona. zdecydowanie wole depilator, ew.wosk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę wypróbowac wosk bo depilator to dla mnie koszmar :P

      Usuń
  2. Oo ciekawe, muszę się zastanowić nad zakupem. Póki co, jednorazówki są dla mnie okej, tylko muszę używać odpowiedniej pianki do golenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzwonił do mnie ich konsultant, jakoś w grudniu. Straszny natręt, aż bezczelny. Nie miło wspominam tą rozmową jak próbował mi wcisnąć tą maszynkę, za darmo....ALE + koszt przesyłki... nie dla mnie, ja wolę wosk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj gdzieś tam coś tam wypełniałam w internecie kiedyś, nie związanego bezpośrednio z tą firmą i ich stroną i wybrali mnie do gratisowej przesyłki :):) Inaczej bym nie wzięła :)

      Usuń
  4. Wróciłam dla ludzi m.in takich jak Ty ;*
    Nie rozmawiajmy o tym złym, niech to minie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To zwykła maszynka, czy jakaś wyjątkowa? Jak nie mam czasu to sięgam to maszynkę, tak mam depilator,raczej mnie nie boli,ale zostawia przez parę dni czerwoną skórę, więc jestem średnio zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...