środa, 23 stycznia 2013

Stylizacja 54 - szarości

Strasznie polubiłam te buty ostatnio :) Stwierdziłam, że najlepsze dla mnie są właśnie takie bez wywijanej cholewki i wcale nie muszą być aż pod samo kolano. W dodatku lekki obcas dodaje kilka centymetrów a i łatwo się wkłada bo w końcu mam buty z zamkiem do samej góry, a nie tylko do połowy :P
Jeśli chodzi o zestaw to miał być z czarnym kardiganem, ale w ostatnim momencie okazało się, że nie mam go w szafie. Przepadł. Założyłam więc szary i nie żałuję :) Wyszły mi z tego dwa odcienie szarości połączone z brązem. Lubię to ^^

  





Kardigan - C&A (59zł)
Nietoperz - Orsay (39zł)
Spodnie - allegro.pl (ok. 58zł)
Torba - kupiona w USA (ok 80zł)
Buty - fleq.pl (170zł)
Kurtka - Orsay (159zł)
Pasek - Terranova (8zł)
Komin - chiński market (19zł)


P.S. Rozwaliłam sobie dzisiaj nogę o... orbitrek! :P
Chyba chciał mi powiedzieć, że czuje się zapomniany. Brązowe kozaczki chyba póki co pójdą w odstawkę. Po lodzie śmigałam bez strachu, a tu we własnej sypialni dopadła mnie kontuzja. Krwiak na pół stopy :/

8 komentarzy:

  1. O, i kolejna stylizacja :). Ta naprawdę mi się podoba, te brązy świetnie współgrają ze sweterkiem i kurtką! :)
    Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda super. Kozaczki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję kontuzji.
    moje buty okazały się strasznie zimne na polską zimę, której aż takiej się nie spodziewałam. nie mogę się doczekać +15 na dworze CHOCIAŻ TYLE
    wydaje mi się ze bez paska byloby Ci nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne masz buty! :) ładnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te buciki, zdecydowanie lubię ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw. Ale mi się zimno robi jak widzę Ciebie bez kurtki i czapki. U mnie -9, i marznę pod kołdrą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te trzy kolory królują u mnie w szafie :P Brąz, szarość i czarny :P no może i biały jeszcze :P chociaż ostatnio nawet fiolet u mnie zagościł:P
    Fajna stylizacja, bardzo w moim stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio też mam ogromną ochotę na szarości!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...