wtorek, 22 stycznia 2013

Stylizacja 53 - 18/01/2013

 Stylizacja z zeszłego tygodnia. Dobrze pamiętam tamten dzień. Miałabym pierwszą w życiu stłuczkę - dokładnie dwa miesiące po zdaniu prawka :) Podjeżdżam pod uczelnię od tyłu i szukam tam zawsze miejsca, a że kilka firm ma tam siedziby to w godzinach ich pracy ciężko coś znaleźć. Kilka dni wcześniej upewniałam się sto razy czy dana droga jest dwukierunkowa. Bo to skomplikowane. Jeden budynek można objechać tylko w jedną stronę, ale już ten obok w dwie strony choć droga jest tak samo wąska. No i właśnie na takim odcinku na zakręcie wyjechał mi koleś Passatem. Ledwie uniknęliśmy zderzenia czołowego, odbiłam w prawo w śnieg, zarzuciło mi autem. Przeraziłam się nie na żarty, a ten palant jeszcze otworzył drzwi i zaczął coś wrzeszczeć. Spojrzałam na niego z góry i odjechałam :P Nie będę się z bałwanem kłócić. Po mojej stronie był płot, nie miałam mu jak ustąpić nawet gdybym widziała go wcześniej. Ważniak pewnie nie widział znaku o początku drogi dwukierunkowej i zdawało mu się, że jadę pod prąd :P Co nie zmieniło faktu, że jeszcze przez pół godziny byłam roztrzęsiona. Ale dla pewności przyglądałam się wszystkim znakom - skoro na końcu drogi znak obrócony był w moją stronę to raczej nie mogłam jechać pod prąd :P Tak już mam, że pierwsza moja myśl jest zawsze - co ja źle zrobiłam? :)


Na zdjęciach zawsze mi wychodzą zielone oczy :) A w dowodzie mi kazała brązowe wpisać kobieta :P



 


Wybaczcie łopatę. Nie zauważyłam jej wcześniej :D


 Sweter - allegro.pl
Dżinsowa katana - Dorothy Perkins
Jegginsy - C&A
Torba - Primark
Kozaki - Deichmann
Kurtka - F&F
Pasek - Stradivarius
Szalik - prezent
Zegarek - Gino Rossi

18 komentarzy:

  1. Mi bardziej wyglądają na brązowe niż zielone :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak widzę że jedzie policja to zawsze sprawdzam czy mam światła i zapięte pasy i czy czasem nie świece długimi które przypadkowo włączyłam xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie jeszcze nie spotkałam. Tylko mierzyli prędkosc ale na szczęście w drugą stronę. Ale tak zwolniłam :D

      Usuń
  3. Hahaha a ja tej łopaty zaczęłam szukać jak o niej napisałaś :D hi hihi :P Fajne masz włosy :D Takie kręcoooone :D
    P.S. Późna godzina i chyba głupawka mnie dopadła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubie tych moich kręconych :P

      Usuń
    2. Zamien sie :-)

      Usuń
  4. Swietnie jak zawsze:)Masz szal z Burberry?U mnie taki w ostatnim outficie:)Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalik dostałam od narzeczonego, ale to ta cieńsza wersja. Wolałabym taki zimowy :)

      Usuń
  5. o jakie ładne włosy;) całe szczęście, że uniknęłaś stłuczki!!! uf:)
    ładnie wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też oczy wydają się brązowe :) No to widzę chrzest bojowy na drodze za Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pościel z Coco Chanel ? ;) Śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kocyk jest. Kiedyś tam o nim pisałam - kupiłam chyba za 20zł gdzieśtam właśnie dlatego ze ma podrobiony ten znaczek :D Fajna ozdoba pokoju choc róż nijak pasuje mi do pomarańczu :D

      Usuń
  8. oj początkujący kierowca... jeszcze przeżyjesz kilka chwil grozy, chcąc nie chcąc :) hehe ja od dwóch dni jestem więźniem we własnym domu, bo tak nas zasypało, że próbując dwukrotnie wyjechać z domu dwukrotnie się zakopałam, raz udało mi się wydostać z pułapki, a raz niestety nie... próbując na przemian do przodu i do tyłu tak mnie w końcu zniosło, że lewym tylnym kołem zjechałam z drogi w taką wielką zaspę, pod którą był dół. i utknęłam :[ musiałam czekać na chłopaka jak wróci z pracy, żeby mnie na linie wyciągał. :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajne włosy, ładnie wyglądasz. Ja dopiero łopatę zauważyłam gdy przeczytałam :P śliczny szal masz.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor spodni :) i ta pościel :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...