sobota, 12 stycznia 2013

Stylizacja 50 - Nietypowe połączenie kolorów

Stylizacja powstała spontanicznie. W niedzielę jechałam do K, spadł śnieg więc do bluzki dobrałam pierwszy lepszy sweter. Spodnie jedyne mi zostały bo reszta w praniu, a buty wybrałam bo brązowa torebka była już spakowana i nie chciało mi się rzeczy przenosić do czarnej :)
Wyszło bardzo nietypowe połączenie kolorów, ale tak mi się spodobało, że powtórzyłam ten zestaw w środę :) Według mnie bordo i jasny brąz nie gryzą się tak jak by się wydawało :) Do tego sweterek ecru i beżowy komin. Całkowita mieszanka :)
No i w  końcu zimowe tło tak jak przystało na tę porę roku :)






Sweter - F&F (35zł)
Jegginsy - C&A (35zł)
Kurtka - Orsay (159zł)
Komin - chiński market (19zł)
Buty - fleq.pl (170zł)
Torba - kupiona w USA (ok 80zł)
Naszyjnik - Lokaah (15zł)

Na koniec polecam piosenkę, której ostatnio w kółko słucham. Refren strasznie wpada w ucho. Słucham tego stojąc w korku :D
Marine & the Diamonds - Bubblegum Bitch

16 komentarzy:

  1. fajne buty:) widziałam je na Fleq i chyba żałuję że ich nie kupiłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są. A teraz przecenione na 109zł :)

      Usuń
  2. Fajna stylizacja ale najbardziej urzekł mnie ten futrzasty ogon co się pojawia przy torebce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwy lis :) Z szala od mamy który juz ze 25 lat ma :D

      Usuń
  3. świetna torebka! Buty są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no faktycznie się nie gryzie.. a mnie bardzo spodobała się twoja torebka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie! podoba mi się Twoja kurtka! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. torba z futerkiem, zauwazyłam że ostatnio jest moda na takie w Polsce;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna mieszanka! zdjęcia mi się podobają! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale macie dużo śniegu :) Nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy, wyglądają tak zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie, bardzo fajnie wyszło, świetnie wyglądasz.
    Pozdrawiam. Mania, zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...