wtorek, 8 stycznia 2013

Stylizacja 49 - dżinsowa tunika ESPRIT

 Kupiłam tę koszulę na allegro za 30zł z przesyłką i gdy ją przymierzyłam to nie byłam przekonana. Trochę za długa się okazała i za luźna. Teraz jednak, gdy patrzę na zdjęcia to stwierdzam, że nie jest tak najgorzej :)
Zdjęcia z zeszłego tygodnia, gdy pogoda jeszcze była bardziej jesienna niż zimowa :) Pod tunikę założyłam ciepłą bluzkę na polarze, tak na wszelki wypadek :)
Przepraszam za jakość, ale nie zauważyłam, że siostra przełączyła na inny tryb :/








Tunika - ESPRIT (allegro.pl) - 30zł
Spodnie - allegro.pl - 57zł
Kozaki - fleq.pl - 170zł
Torba - kupiona w Nowym Jorku - ok 80zł
Kurtka - Orsay - 159zł
Pasek - Terranova - 8zł
Komin - chiński market - 19zł
Kolczyki - Lokaah - 2zł

Od dziś zaczynam numerować posty ze stylizacjami

14 komentarzy:

  1. Na zdjęciu i na płasko ta koszula była taka nijaka a jak masz ją na sobie bardzo fajnie wygląda :) Trzecie zdjęcie najlepsze ... ten wiatr we włosach i spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko robiłyśmy bo wiatr zawiał i fajny efekt się zrobił :D
      A koszula taka hmm... chyba ją sprzedam. Albo poczekam na wiosne i będę tak luźno nosić

      Usuń
  2. świetne buty. Koszula fajna, ale ja bym ją trochę przerobiła- skróciła przód, dodała ćwieki i zabrała pasek, który nie bardzo pasuje. :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja już wolę pasek bo ćwieki noszą teraz wszyscy i jak koszula bez ćwieków to od razu nieładna :P:P

      Usuń
  3. jak ja chcę czarne rurki no ;( ale nigdzie nie ma obciskających w łydkach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bogu za grube łydki hehehe
      Ja kupiłam te na allegro i są świetne. Idealnie dopasowane, kozaki ładnie przy nich wyglądają, nie marszczą się.

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej koszuli! Po prostu genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe rozbawił mnie ten komentarz, żeby ćwiki dodać. ćwieki już są wszędzie. ciekawe jaki kolejny trend wszystkie blogerki będą przerabiać od majtek po czapki:) choć przyznam, że je lubię, ale moja miłość wiążę się chyba z stylem muzyczym jaki preferuje:)

    a Twoja koszula jest super, ładnie na Tobie leży, dobrze że jest ciut luźniejsza;) a długość jest odpowiednia jeśli ktoś ma podobno! xl :) podobają mi sie połączenia brązowego z niebieskim.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula bardzo fajna i bardzo podoba mi się połączenie jej z kominem :) Sama szukam dla siebie jakiejś fajnej dżinsowej koszuli, ale jeszcze nie znalazłam swojego ideału:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A już się bałam,że tak kurtki ;)
    Koszula fajna, prosta bez udziwnień, naprawdę fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz fantastycznie! Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i na rozdanie!
    Kisses
    Aga

    GIVEAWAY with Choies!!!50 WINNERS!!!
    GIVEAWAY with Choies!!!50 WINNERS!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...