czwartek, 10 stycznia 2013

Skandal

Dziś post o jednym z moich ulubionych seriali, który odkryłam dzięki siostrze. Ściągnęła kilka pierwszych odcinków z lektorem i przyniosła mi na pendrive, a jakoś nie miałam czasu oglądać. Potem, gdy miałam już wolne to jakoś mnie wcale nie ciągnęło do oglądania czegoś o Waszyngtonie i skandalach w Białym Domu. Po pierwszym odcinku zmieniłam zdanie. Serial tak wciąga, że oglądałam do pierwszej w nocy bo ciągle zaczynałam nowy odcinek. Każdy bowiem kończy się takim cliffhangerem, że musisz wiedzieć co będzie dalej :) Serdecznie wszystkim polecam na długie zimowe wieczory i nie tylko. Można go także oglądać na FoxLife jeśli ktoś ma ;)

Główną bohaterką jest śliczna Olivia Pope. Jest równie niebezpieczna co piękna :) I w dodatku baaardzo skuteczna :) Wraz z przyjaciółmi prowadzi coś w rodzaju kancelarii prawniczej z dodatkowymi usługami takimi jak... tortury, szantaże, wymuszenia... :)
Olivia jest opanowana i zawsze wie co robić. Ma jednak jedną słabość. Na imię jej Fitz :) I wszystko byłoby dobrze gdyby Fitz nie był... prezydentem Stanów Zjednoczonych. W dodatku żonatym prezydentem :) 
Czy tych dwoje może być razem ni krzywdząc przy tym siebie i innych? Zapraszam do oglądania :)










9 komentarzy:

  1. ja wolę się jakoś w seriale nie wciągać, bo to się źle skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz oglądam Fringe-świetny serial, Dr Who,Louie,Poza prawem, The Hour... Już zaczynam się gubić w tych serialach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie oglądam w tv. Tylko w internecie bo mogę sobie obejrzec np kilka odcinków wtedy gdy mam czas i chotę :)

      Usuń
    2. ja tylko w internecie, w tv oglądam tylko wiadomości i ewentualnie sport:)
      Choć FOX mam, ale to co mnie interesuje puszczają zawsze w nocy :(

      Usuń
    3. Ja oglądam tv tylko w weekendy u K a i tak narzekamy, że nic nie leci. A na serial to zawsze trafie jakis odcinek ze środka i nie wiem o co chodzi wiec wyszukuję sobie w internecie :)

      Usuń
  3. Brzmi ciekawie :)
    To tym bardziej się cieszę, że to był Twój szczęśliwy dzień :) Sklep Choies wyśle Ci e-maila ze wskazówkami :) Jeśli jeszcze nie napisali do Ciebie to pewnie po weekendzie odezwą się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz dowiaduję się o istnieniu tego serialu :) Ale cóż, mało czasu spędzam przed telewizorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro ta kobieta jest wpatrzona w prezydenta USA- to żaden inny tytuał nie byłby adekwatny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...