wtorek, 1 stycznia 2013

Moja stylizacja - Sylwestrowo :)

Tego dnia specjalnie wstałam bladym świtem o dziewiątej :D
Miałam sporo do roboty, ale to dla mnie nie problem. Jestem dobra w organizacji własnego czasu i jeśli tylko nikt nie wejdzie mi w drogę to potrafię robić kilka rzeczy naraz. Zdążyłam pofarbować włosy, zrobić sałatkę, upiec ciasteczka, wziąć prysznic, zrobić paznokcie, wyprasować ubrania, wyprostować włosy, nadmuchać balony i odgrzać krokiety :) D tego imprezowy makijaż i mogłam ruszać. Sylwestra spędziliśmy ze znajomymi. Kameralna impreza. Za dużo jedzenia przygotowaliśmy :)
Ale i tak było fajnie. W końcu Sylwester inny od poprzednich czterech :)
Wybrałam kreację podobną do zeszłorocznej. Tunikę założyłam tylko raz więc stwierdziłam, że nie zaszkodzi się powtórzyć :) Raz do roku można postawić na cekiny i piórka :)







Tunika - Atmosphere
Spódnica - chiński market
Marynarka - New Look
Baleriny - nn
Kolczyki - Opia
Kurtka - F&F
Kozaki - Deichmann
Szalik - H&M
Przepraszam za zdjęcia, ale nie robiłam żadnych specjalnych. Po prostu wycięłam się z tych, które mam. Mam nadzieję, że żadna wycięta osoba nie ma mi tego za złe :)
P.S. Liliana czuła się poszkodowana, że ją wycięłam to sama się u siebie wkleiła :) 

A na koniec zestawienie moich sześciu ulubionych zestawów z roku 2012, do stworzenia którego zainspirowała mnie Asia. Ciężko było wybrać tylko sześć. Zauważyłam zresztą, że aż w trzech występuje moja słynna koszulka z sercem, w dwóch ulubiona marynarka New Look, którą kupiłam za 17zł :) Do tego jak widać w trzech występuje moja ulubiona torebka :):) Wychodzi na to, że mam mnóstwo ciuchów, a chodzę w tym samym. No cóż, to się zmieni. Wraz z nowym rokiem wyciągam z szaf to czego nie noszę i robię wielkie porządki. Trzymajcie kciuki :)

8 komentarzy:

  1. Mnie wycielas no wiesz :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie myslałam ze nie chcesz byc :) Skoro znowu nick zmieniłas :P:P

      Usuń
    2. Trzeba było spytać bo nic takiego nie powiedziałam :P chodziło mi o to by nick nie był taki sam jak na moim twórczym blogu bo tam mogą wejść wszyscy moi znajomi.

      Usuń
    3. Mhm
      Ja generalnie ludzi na bloga nie wklejam bo zakładam że sobie tego nie życzą :)

      Usuń
  2. Ładnie wyglądałaś :) A ta marynarka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna bluzka;)
    szczęśliwego nowego!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczny uśmiech! Cudownie wyglądałaś :) Uwielbiam czerń z dodatkiem jakiegoś koloru!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta bluzeczka/tunika,nie jestem ekspertem ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...