czwartek, 3 stycznia 2013

Grudzień - co nowego w mojej szafie?

Na początku miesiąca myślałam, że tym razem nie kupię dużo. No cóż, jak to wszystko układałam do zdjęcia to się przeraziłam :D



  

1. Torebka Atmosphere (ok 40zł)

2. Rękawiczki z guziczkami (7zł)

3. Opaska z ćwiekami (4zł)

4. tunika New Look (20zł)

5. beżowa czapka (25zł) i komin (19zł)

6. sweterek serduszka (ok 15zł z przesyłką)

7. koszula dżinsowa (30zł)

8. szary kardigan (ok 25zł z przesyłką)

9. t-shirt z sercem (prezent)

10. bluzeczka chabrowa z sercem (prezent)

11. Czarny sweter z golfem (15zł z przesyłką)

12. Zestaw czapka + komin (35zł)

Po świętach wybraliśmy się z K do Silesii na zakupy. My i połowa mieszkańców okolicznych miast :P A myślałam, że gdy pojadę przed południem to nie będę miała problemu z zaparkowaniem. Myliłam się. A, gdy wyjeżdżałam to prawie by mnie rozjechali żeby zająć moje miejsce.
Przynajmniej jednak kupiłam to, co chciałam. Polowałam na czarną lub beżową kurtkę. Po niewypale z beżową kurtką z allegro (którą na szczęście udało mi się odsprzedać bez straty) postawiłam jednak na czerń i w Tesco kupiłam czarną kurtkę do pasa. Okazało się, że to ta sama, którą kupiła sobie jesienią moją siostra :( Dokupiłam więc w Stradivariusie pasek ze złotymi ozdobami i odpięłam futerko z kaptura, którego nie cierpię ;) Do tego jeszcze śliczna zawieszka do bransoletki i zwykły t-shirt khaki za 9,95zł :)





Upolowałam też ostatni szalik w H&M :)

15 komentarzy:

  1. tunika i sweter z serduszkami super;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurdę niezłe nowości! jestem pod wrażeniem ilości!
    ja w grudniu hmm jedne spodnie do przodu:) i ukradłam sweter mamie z szafy:)

    podobają mi się sweterki;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu się lepiej czuję po Twoim poście xD sama jak zaczęłam ustawiać rzeczy do zdjęcia to trochę wyszło xD a to jeszcze nie koniec bo reszta leci do mnie... u mnie w tesco nie ma ciuchów. też byłam w galerii to musiałam parkować na 4 piętrze bo tylko tam były 4 miejsca wolne

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam oglądać wasze zakupy :))
    super :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo śliczna ta zawieszka :) A brązowy sweterek w serduszka uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczę ile fajnych nowości, super! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale szał zakupowy musiał cię ogaranąc;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku... Ja w grudniu kupiłam jedną sukienkę, dwie dostałam, i piżamę. I to tyle. A u Ciebie jak zwykle szafa nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. W końcu miałam 31 dni żeby to nazbierać. To nie tak że wszystko naraz :)

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo nowości! Ileż rzeczy! Ale jak szaleć to szaleć! Przez to, że zajęcia mam do późna, nawet nie mam czasu wybrać się do SCC, a tez poluje na kilka ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście sklepy są do 22 :) Czasem warto pojechać ok 20 bo parking pustoszeje i robi się luźniej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...