środa, 5 grudnia 2012

Poznajcie Suzi

Tak jak wspominałam niedawno, ten tydzień nie sprzyja stylizacjom. Pogoda taka sobie i nie mam fotografa :/
Zdjęcia jednak będą. Tym razem w roli głównej Suzi czyli moje autko :) Nagroda za zdanie za pierwszym razem :) Troszkę kanciaste, ale już zdążyłam się do tego przyzwyczaić. Świetnie mi się nim jeździ. Jest nieduże, łatwo się parkuje. Silnik nie najgorszy, a przy jego niewielkiej masie daje to razem niezłego kopa :) Mam je niecały tydzień, a już zrobiłam 280 km :)




 
Ostatnie zdjęcie zrobiłam dla narzeczonego podczas mojej pierwszej "samotnej" jazdy na uczelnię żeby pokazać jak ładnie zaparkowałam :) 10 minut musiałam iść pieszo, ale tak już jest gdy się zaczyna o 10. Zalety uczelni w centrum miasta - wszystkie parkingi płatne. Jak się chce za darmo to trzeba dreptać parkiem na skróty ;) Co i tak moim zdaniem lepsze od stania pół godziny na przystanku bo "zima zaskoczyła drogowców" :P

K: To podjedziemy jeszcze do Auchan po drodze do Mariusza?
A: Okej. Tego w Mikołowie? Będzie najbliżej.
K: A jak chcesz jechać?
A: Przez Zarzecze? Wyjadę tam potem?
K: A może tak, tam, tamtędy prosto i wyjedziesz tam gdzie oglądaliśmy salę tydzień temu?
A: Że jak? A nie mogę przez Zarzecze, a potem na skrzyżowaniu koło burdelu w lewo?
K: No o tym mówiłem.
A: Nieprawda. Nie użyłeś słowa "burdel" ;) Od razu bym wiedziała o co chodzi.
xD

11 komentarzy:

  1. O ja pierdziu, autko pierwsza klasa!! Też chciałabym takie, ale póki co telepię się moim 15-latkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne ładne :D
    więc już luksus jest :D
    witam w grupie czerwonych aut

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czerwone masz? Mi się nie podobają tak ogólnie, ale do tego ten kolor pasuje. Stalowy wyglądał jakoś bidnie :D

      Usuń
  3. super jest., strasznie lubie swifty :) zapraszam do mnie ;d zobaczymy czy Ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo super! :) Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmm śliczna ta Suzi :)
    Masz przekochanych rodziców, że Ci sprezentowali takie autko :) I to takie ładne. Żadne tam kanciaste! :) Musiałabyś nasze pierwsze auto widzieć, wtedy nie nazwałabyś żadnego już kanciastym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. eee noo!!1 Jak to tak 280km przejechane a u mnie nie byłas ? z uczelni masz do mnie bardzo blisko wskakujesz na autostradę zjeżdzasz na batory i już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze jakoś mi umknęło ze ty na Batorym mieszkasz ;) Po drugie ja to zrobiłam jeżdżąc wyłącznie po znanych drogach - na uczelnie, do K i raz wtedy do Silesii co sie widziałyśmy ;) Na obcych drogach panikuje :D BTW jade do Silesii jednak w sobote bo w Cubusie wybadałam se sweterek a w New Look jest -50% dla fanów na facebooku. Chcę jeszcze jedne dżinsy kupić ;)

      Usuń
  7. Ale fajne cacko! Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O,świetny kolor:) Fajna ta Suzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No świetna jest!:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...