poniedziałek, 17 grudnia 2012

Moja stylizacja - Winter Story in Cracow

W sobotę wybraliśmy się na od dawna planowaną wycieczkę do Krakowa. Pogoda nam nie dopisała bo ja spragniona świątecznego klimatu miałam nadzieję na śnieg. Niestety w połowie dnia zaczął padać deszcz i wszystko zamieniło się w błoto. Uciekliśmy więc do Galerii Krakowskiej gdzie nie kupiłam nic :P 
Poszukiwałam jakichś prezentów dla dziewczyn, ewentualnie fajnego t-shirtu dla siostry i beżowej kurtki dla siebie. Jedyną fajną widziałam w Zarze za... 599zł. Cudownie :/ Żeby za metkę tyle płacić? :(
Koniec końców spędziliśmy w Krakowie tylko 4 godziny, no trudno. Mimo wszystko podobało mi się. To miasto ma coś w sobie :)










 

Zestaw wygodny bo nastawialiśmy się na długi spacer. Sweterek nie za gruby bo wiedziałam, że ma być dodatnia temperatura. Do tego torebka na ramię żeby przy chodzeniu po sklepach nic się nie zsuwało :)
T-shirt - Reserved
Sweterek - nn
Spodnie - nn
Torba, pierścionek perełki - Allegro.pl
Kolczyki - Lokaah
Komin - chiński market
Czapka - bazarek :)
Kozaki - Deichmann
Kurtka - Orsay
Zegarek - Gino Rossi








10 komentarzy:

  1. kuszące te owoce w czekoladzie, jadłaś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadłam u nas na jarmarku-one chyba w całym kraju takie same. Pyszne to jest,ale w domu można zrobić trochę taniej:)
      A co do Krakowa to piękne miasto,ale raczej w Centrum,reszta lekko zaniedbana...

      Usuń
  2. Zimowy Kraków jest piękny, ale brak śniegu trochę odbiera mu urok :) Też zawsze na zakupy zakładam takie torebki z długim paskiem, są niezastąpione!

    OdpowiedzUsuń
  3. A był jarmark bożonarodzeniowy?????


    Fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był ale w zeszłym roku był większy :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Kraków :))) fajna torebka :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak świątecznie :) Piękny kominek i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zwykły strój, a Kraków jak zawsze piękny:)

    http://delfinasshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...