wtorek, 25 grudnia 2012

Moja stylizacja - Wigilia

No i po Wigilii. Z całych świąt najbardziej lubię właśnie ten wieczór. Cały dzień każdy się gdzieś kręci, mamy przydzielone zadania. Siekanie grzybów, dekorowanie stołu, obieranie ziemniaków. Ale wieczorem wszyscy siadają do stołu, jemy pyszne potrawy, nie musi ich być dwanaście. Po prostu co roku jest to samo i to jest piękne. W tym roku minęło to trochę za szybko. Ale i tak było fajnie :)
Pod choinką nie widać było kryzysu. Ja wydałam wszystkie pieniądze na prezenty dla bliskich :) I bardzo mnie cieszy, że się podobały. Szkoda tylko, że tata nie zapytał i skopiował mój pomysł. Ja kupiłam mamie perfumy, które jej się spodobały. Tacie ktoś doradził w sklepie i wziął pewnie bez wąchania. Tak jak się spodziewałam zapach był za mocny. Mama udawała, że jej się podoba :P A mówiłam tacie, że lepszy byłby portfel :P To, że perfumy są drogie, nie znaczy, że wszystkim się spodobają.
Sama w tym roku kupiłam sobie najlepszy prezent. W następnym poście pokażę co to :)
A tymczasem stylizacja. Planowałam ją już tydzień wcześniej. Szkoda, że nie przymierzyłam. Ta tunika lepiej wygląda ze spodniami. Do spódnicy jest za krótka. Ale trudno. Dziś idziemy do K. Pewnie czeka mnie nieznośnie długie posiedzenie u teściów przy akompaniamencie dziwnej muzyki i rozmowie o tym jaka Polska jest beznadziejna :P W drugi dzień świąt jedziemy jak zwykle do cioci na urodziny. Będzie cała rodzina. Mam nadzieję, że mała Olga też bo chciałabym ją zobaczyć i potrzymać na rękach :)



 Tunika - New Look
Marynarka - New Look
Spódnica - chiński market
Kolczyki - Opia
Baleriny - nn
Zegarek - Gino Rossi

8 komentarzy:

  1. Ciepłych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ja widzę zegarek z królewną śnieżką? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak :) Dostałam na Komunię i nie mam serca go wyrzucić :D

      Usuń
  3. Bluzka mi znana ;-) no jak G by mi pod choinke kupil te kolpaki ... To byn chyba padla... .
    Zegar zawsze mozna prZerobic ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie chce nic z tym zegarem robic :) Lubię go :) Nikogo już nie dziwi :)

      Usuń
  4. Masz taką śliczną fryzurkę!A co do postu-bardzo podoba mi się ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym roku u nas pod choinką prezenty się nie zmieściły... Leżały sobie na środku pokoju:)Ale świetna choinka, taka wysoka, i bogata:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...