piątek, 21 grudnia 2012

Moja stylizacja - in the Navy :-)

Pierwsza setka
Według statystyk to setny post opublikowany na tym blogu od przejścia na blogspot czyli od maja :) Naszła mnie jakaś taka nostalgia. Z ciekawości weszłam na starego bloga, którego prowadziłam prawie 6 lat. Dużo się ostatnio pozmieniało na Onecie. Nie kusi mnie jednak żeby wrócić. Aż sama się dziwię, że tak późno przeszłam na blogspot. Tu zdecydowanie wszystko jest łatwiejsze. Dodawanie zdjęć, podgląd wszystkich postów :) Tak więc zostaję i zapraszam na kolejną setkę :)

Tymczasem o stylizacji...
Postanowiłam wykorzystać dalszy brak śniegu i wyjęłam z szafy cieńszą kurtkę. Niestety dobrze się w niej czuję tylko gdy jest rozpięta. Będę musiała z niej zrezygnować. Jest może jakaś chętna, która będzie w niej wyglądać lepiej ode mnie? :-)
Taki zestawik wybrałam na naszą "Wigilię"  z dziewczynami, którą obchodzimy od nie wiem kiedy :) Z roku na rok jest co raz trudniej ją zorganizować niestety. Klaudia pracuje, Jola ma zajęcia do końca tego tygodnia. Na szczęście co drugi wtorek ma wolny o czym ja dowiedziałam się teraz, pod koniec semestru dopiero :) Udało nam się to więc fajnie zgrać :) Jola zaproponowała, że może być u niej. Rzuciłam więc hasło Klaudii, że jadę autem i ją wezmę. W końcu (po niezdanym pierwszym podejściu do prawka) powiedziała, że muszę ją "przewieźć". Zapewne po to, aby się przekonać, że nie umiem jeździć, a zdałam :P Nie, nie podejrzewam przyjaciółki o podłość. Ale wiem, że jest zazdrosna. Daje to odczuć :P






 Próbuje się rozpiąć :-D

 Specjalnie dla kuzynki, która chciała mnie zobaczyć w "nowej bryce" :-)

Kurtka - Zara
Kardigan - nn
Jeansy - Lindex
Botki - allegro.pl
Torba - Atmosphere
Komin - allegro.pl

16 komentarzy:

  1. jak dla mnie wyglądasz w tej kurtce zajebiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się że wyglądasz fajnie w tej kurtce :) no no no Suzi czystsze niż mój fiacik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tata sie czepiał, że mam całe obłocone i że sól z dróg się wżera w lakier :) Umyłam karcherem za 5zł :)

      Usuń
  3. ta kurteczka jest fantastyczna :)

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie -9... kurtka zimowa i trzy swetry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No od dziś chyba niestety muszę wrócić do zimowej kurtki :/ Szkoda tylko, że zimno jak nie wiem a śniegu nie ma. Marzą mi się białe Święta :) Choć z drugiej strony odśnieżanie auta i kierowcy jeżdżący 20km/h hmmmm ;)

      Usuń
    2. a u mnie mróz,śnieg i lód. Do wyboru,do koloru :)

      Usuń
  5. Ach ta czerwona strzała - zazdroszczę :D
    A kurteczka świetna i moim zdaniem dobrze w niej wyglądasz zarówno jak jest zapięta i rozpięta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka :))
    zapraszam do mnie
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygladasz, lubie takie codzienne stylizacje:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. hej. wiesz może jaką wysokość ma koturna w tych butkach ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...