czwartek, 13 grudnia 2012

Moja stylizacja - A&F czyli (prawie) na sportowo :)

Ostatnio w czwartki, gdy mam tylko informatykę i WF stawiam na look bardziej sportowy. Im mniej trzeba z siebie zdjąć warstw ubrań i biżuterii, tym lepiej. Zwłaszcza, że wychowanie mamy w innym budynku, a pomiędzy zajęciami nie ma przerwy. Co tydzień trzeba bajerować prowadzącego informatykę żeby nas puścił na WF :P
W tym tygodniu przypomniałam sobie o starej bluzie, której dawno nie nosiłam bo jest za ciepła na lato i jesień. Pod kurtką w mroźny dzień za to sprawdza się lepiej niż niejeden sweter :) A zamówiłam ją jeszcze będąc w USA po tym jak moja koleżanka kupiła sobie buty i szefowa nie miała żadnych obiekcji ;) Bo dla mnie na przykład byłoby trochę dziwnie gdyby szefowa mi przynosiła paczkę, która do mnie przyszła (a kurier wszystkie przesyłki przynosił do jej biura). No ale koniec końców się zdecydowałam, dwa dni później przyszła bluza, która stała się moją ulubioną (kiedyś była luźna :P). A kosztowała tylko 35$ bo chyba z zeszłego sezonu była ^^ Tym razem do kompletu dobrałam kozaki bo nie mam jeszcze bardziej sportowych acz zimowych butów. Zastanawiam się nad kupnem takowych.








Bluza - Abercrombie&Fitch
Jegginsy - C&A
Kozaki - renee.pl
Komin, torebka, zegarek - Allegro
Kurtka - Orsay
Rękawiczki - F&F

P.S. Bardzo proszę o odpowiedzenie na pytanie w mojej mini-ankietce. Jeszcze w tym miesiącu będzie obszerny post o torebkach :) Będzie ciekawszy jeśli będę miała do niego statystyki dotyczące moich czytelniczek :) Proszę wziąć pod uwagę torebki, które faktycznie nosicie, a nie takie, które od kilku lat leżą w szafie :) Z góry dzięki :)

3 komentarze:

  1. Podoba mi się bluza:) Jest świetna. Obserwuję i pozdrawiam:)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno żadnej bluzy nie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...