sobota, 8 grudnia 2012

Moja stylizacja - bordo + panterka

Zestaw z drobnymi elementami panterki. Lubię ten wzór właśnie na dodatkach :) Do tego beż i bordo - kolory sezonu :) Niestety kurtka jest jaka jest. Nie do wszystkiego pasuje, ale jest ciepła :)









Sweterek - H&M
Bokserka - Butik
Jegginsy - C&A
Torba - Primark
Apaszka - H&M
Kurtka - Orsay
Kozaki - Deichmann
Zegarek - Opia
A na koniec mix zdjęć z tego tygodnia :) Moja droga z parkingu na uczelnię przez katowicki Central Park (czyli Park Kościuszki xD), kartka, którą na szybko wykonała dla mnie Paulina, kwiatek dla małej Olgi, która urodziła się miesiąc temu i płyty, które odkurzyłam z powodu zmiany środka transportu na samochód ;)

16 komentarzy:

  1. Świetna spinka i torba :)
    ZAPRASZAMY: http://hotfashionstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają spodnie oczywiście :))
    studiujesz filologię polską na UŚ ??
    ja również obserwuję
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd wniosek że filologię i to na UŚ ;) Nie, studiuję na AWFie ale nie stać mnie na parking wiec parkuję 10 minut drogi pieszo przez park od uczelni :D

      Usuń
  3. Cudnie wyglądasz :).

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam panterkę, do tego stopnia, że dzisiaj kupiłam kolejną rzecz z jej motywem, tym razem buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty?? O_o odważnie ;)

      Usuń
    2. Na szczęście jest panterka i "panterka", nie wszystkie motywy panterki są fajne, niektóre wyglądają tandetnie. Na szczęście buty nie są całe w panterkę, więc jest oki :)
      A ja lubię takie odważne buty czasem założyć :)

      Usuń
  5. swietnie wygladasz ;>

    zapraszam do mojego konkursu- do wygrania biżuteria!
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieg, jak fajnie:) U mnie ani milimetra.

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie ten płaszcz jest o tyle fajny, ze zamiast zwykłego ocieplenia ma piankę, taką która jest w strojach alpinistów, więc grzeje niemiłosiernie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo o takim unowocześnieniu nie słyszałam. Też taki chcę. Były chabrowe?:D

      Usuń
  8. bardzo ladna torebka i cuff do wlosow! :) http://mekstyle.blogspot.com/ zapraszamy! ♥ obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się przymierzam do nabycia czegoś panterkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, co by fajnie wyglądało? Jakby Ci się udało znaleźć taki wzór panterki, że te ciapki miałyby kolor Twoich spodni. Wtedy ten zestaw byłby super!
    To znaczy, że i tak jest fajny tylko tak byłby jeszcze fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...