niedziela, 23 grudnia 2012

Miłość do torebek

- Ile ty masz tych torebek? - zapytała mnie Natalia, koleżanka ze studiów.
- Dziesięć - odpowiadam tonem mówiącym "to normalne".
Tak zaczęły się moje rozmyślania na temat torebek, które uwielbiam. Przyznaję się, że wolę kupować torebki od butów. Może dlatego, że zawsze z tymi drugimi miałam problem. Albo kozaki mi się w łydce nie dopinały, albo szpilki piętę obcierały. Mam dużo butów na koturnie i obcasie, ale i tak królują u mnie płaskie podeszwy bo po prostu są wygodniejsze. Tamte pierwsze kurzą się w szafie.
Z torebkami zaczęło się, gdy chciałam mieć jedną w każdym z moich trzech podstawowych kolorów: czarny, szary i brązowy. Zamówiłam więc na szafa.pl szarą torbę-worek (piąta w kolejności poniżej), którą czasem jeszcze noszę bo ma grube uchwyty, które nawet po całym dniu noszenia nie wbijają się w ramię. Idealna na wyjazdy i zwiedzanie.
Rok temu miałam fazę na brązy i beże. Zaczęło się jeszcze latem, gdy z myślą o jesiennej garderobie kupiłam w Nowym Jorku torebkę z łańcuszkami (trzecia poniżej). Tak mi się spodobała, iż stwierdziłam, że jeśli nie zmieści się do walizki to szarą zostawię, a tę wezmę :) W tym roku zaś latem uwidziały mi się marynarskie paski :) Trochę potem żałowałam zakupu bo zaledwie kilka razy wyszłam z tą torebką. No cóż, poczeka na następne lato :)
Beżową torbę z Primarka (pierwsza poniżej) chciałam sprzedać. Dobrze jednak, że ją zachowałam. Nie jest może bardzo wygodna bo trzeba ją nosić w ręku lub przez ramię (a gdy jest ciężka to wbija się wtedy w ramię), ale czasem ją biorę żeby nie brać znowu czarnej :)
Jeśli już o czarne torebki chodzi to ostatnio zakupiłam pojemny kuferek (ostatni na liście poniżej) bo stwierdziłam, że moja ulubiona torebka lakierowana nie do wszystkiego pasuje.
Turkusową torebkę zaś kupiłam za 10 euro we Włoszech bo w te wakacje jakoś znowu spodobał mi się ten kolor. Teraz już sama nie wiem, nie podoba mi się tak jak wtedy. Wydaje mi się za duża i krzykliwa. Zimą stawiam jednak na podstawowe kolory. Turkus zostawię na lato :)
Szarą kopertówkę mam z wymiany na szafa.pl . Idealnie sprawdziła się na rower (nie posiadam plecaka xD), gdy dojeżdżałam na teoretyczną część kursu na prawo jazdy. Teraz jakoś poszła w zapomnienie.









Jakiś czas temu zapytałam was jak to u was jest z torebkami. Byłam ciekawa czy tylko ja jestem taka fanką tej części garderoby :) Odpowiedziało 16 czytelniczek bloga.
Okazało się, że nie jestem sama. Zresztą czego się spodziewać po fashion blogerkach? :)

Tylko jedna osoba odpowiedziała, że posiada jedną torebkę :) Miłym zaskoczeniem było dla mnie, że nie tylko ja znajduję się w tej najwyższej kategorii. Okazało się, że mamy tu więcej miłośniczek torebek. Ja mam dokładnie 11 (jednej nie pokazałam wyżej). A najgorsze/najlepsze jest to, że ciągle widzę gdzieś torebkę, która mi się podoba, ale muszę się powstrzymywać. Bo po co mi więcej prawda. Prawdaaaaa? :)
Najliczniejszą grupą była ta środkowa - średnio posiadająca 6 torebek. Co i tak jest dużo. Jak to na blogerki modowe przystało, najmniej (w sumie 3 głosy) zaznaczyło dwa najniższe przedziały :)
Pozdrawiam pozostałe uzależnione od tej części garderoby :) Na koniec kilka inspiracji :)





5 komentarzy:

  1. Jestem w tej 31.procentowej grupie :) Tak zaznaczyłam w ankiecie. Torebek mam dużo, choć ciągle wydaje mi się, że jednak za mało ;) Ale wiadomo, zawsze się przyda^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam 4, ale i tak chodzę z 1. W ogóle nie przykładam wagi do torebek:) Ma być pojemna, jak taką znajdę to noszę aż nie umrze śmiercią naturalną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mój blog z modą jest tak rozwinięty że hoho :P Ale na ankietę odpowiedziałam :D hi hi hi :) Najbardziej podoba mi się pierwsza, za nia druga i trzecia oraz marynarska:D he he he :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście że wybrałam więcej niż 11 xD ale używam tylko 5 najczęściej. i u mnie zdecydowanie króluje czerń którą noszę zawsze, jednak w lato uwielbiam swój beżowy skórzany worek z piórkami :). kiedyś uwielbiałam brązy, teraz nie. czerń i już :) i ćwieki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...