niedziela, 2 grudnia 2012

Listopad - łupy zakupowe :)

"Dzisiaj nigdzie nie idziemy. Leniuchujemy cały dzień na kanapie" - powiedziała Amanda narzeczonemu tydzień temu. Co z tego wyszło widać na powyższym zdjęciu :) Najpierw mieliśmy skoczyć tylko do salonu plusa zapytać co tam ciekawego mają w ofercie. No i w końcu zdecydowałam się na telefon dotykowy. Umowa na 2,5 roku. Gwarancja na telefon 2 lata więc mam nadzieję, że nie będę miała z nim problemu.
W Tesco mieliśmy poszukać spodni dla K. I oczywiście nie kupiliśmy żadnych :/ Za to ja wzięłam sweterek, który urzekł mnie na facebookowym profilu marki F&F. Tak wiem, że paski poszerzają :P:P

Później poszłam do Rossmanna gdzie spotkałam dziewczynę w takim samym :P No cóż, zaleta tanich rzeczy :P
Miałam zamiar kupić sobie nowy tusz do rzęs i eyeliner (bo resztkę starego zostawiłam chyba u Iwony jeszcze na Halloween), ale była jakaś promocja na kosmetyki do makijażu i większość marki Wibo była wykupiona :/ No cóż, pomęczę się trochę innym starym tuszem, którego prawie nie używałam i poczekam na nową dostawę :) A tymczasem dokupiłam sobie krem na dzień OLAY (polecam bo cera po nim jest bardzo miękka, ale nie tłusta, idealny pod makijaż), spray do ochrony włosów przed ciepłem (zobaczymy czy działa) i pastę do wrażliwych zębów. 

A wcześniej z najnowszego katalogu Oriflame wybrałam pomadkę (mam już dwa inne kolory z tej serii - polecam) i balsam z serii Sparkle in Paris. W katalogu powąchać można perfumy z tej serii. Sądziłam więc, że balsam będzie podobny. No, powiedzmy, że tak jest :P Nie napisali jednak, że balsam rozświetlający to dla nich nawalone brokatu do tubki :P Na Sylwestra czy randkę może się sprawdzi. Ale na co dzień nie polecam.
Oprócz tego gdzieś tam w listopadzie zaopatrzyłam się w :
dżinsową spódnicę
Kupiona w chińskim markecie za 35zł ;)
miętowy sweter
 bransoletkę

morską czapkę na zimę

 sweterek chabrowy ZARA
 szare oficerki
podkład Affinitone
Czy to jest normalne, że jest tak rzadki? Bez sensu bo stoi do góry nogami i kilka razy odkręcając zapomniałam o tym i pobrudziłam ręce, a raz nawet spodnie :/
Podkład w kamieniu MaxFactor

Akurat nie ten odcień co na zdjęciu, ale ogólnie jestem zadowolona z niego. To znaczy z trwałości, bo kolor jednak dobrałam za jasny :/ Muszę go sprzedać. Z tym, że według mnie niczym nie różni się od tanich pudrów w kamieniu więc nie wiem czy przepłacać.
brązowe kozaki z fleq.pl ze zniżką 10% :)

Buty w sklepie nie należą do najtańszych, ale można załapać się na fajne obniżki, rabaty dla bloggerek i przeceny. A w tych kozakach, które kupiłam chodzi się fantastycznie. Niski szeroki obcas dodaje gracji, a jednocześnie w ogóle go nie czuć :)

No i to na tyle. A myślałam, że mało kupie w listopadzie ;) Wyszło jak zwykle. Teraz też obiecuję sobie, że trochę zaoszczędzę. W końcu trzeba też kupić prezenty, a w tym miesiącu dochodzi mi też tankowanie auta. Nadal zastanawiam się czy opłaca mi się nim jeździć na uczelnię. Chyba w styczniu będę, bo jeździć będzie się tylko na egzaminy. Nie opłaca się kupować biletu miesięcznego ;)
W najbliższym tygodniu nie zapowiada się żebym miała czas na sesje więc na pewno pojawi się zaległy tag, post o torebkach i jeśli chcecie pokażę wam Suzi :)

17 komentarzy:

  1. niezłe łupy zakupowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten chabrowy sweterek;) zapraszam na mojego nowo powstałego bloga http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy :) Szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe łupy:) podoba mi się ten miętowy sweterek i bransoletka.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie-tez mi się podoba miętowy sweterek-gdzie kupiony??

      Usuń
    2. F&F przez internet kupiłam. Ale muszę odsprzedac bo za ciasny :(

      Usuń
  5. O jejku sporo zakupów... Ja znów zaszalałam muzycznie,z mojego oszczędzania nici:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, miałam zwolnić. Ale tyle okazji się napatoczyło ;) Ja chciałam "zamówić" sobie u K płytę pod choinkę bo nie ma pomysłu na prezent, ale odsłuchałam ją na chomikach i... od razu pisałam do narzeczonego by nie kupował. Jedno wielkie rozczarowanie :/ Ale nie powiem jakiego wykonawcy ;)

      Usuń
  6. ja nie miałam czasu nawet dobrze usiąść i popatrzeć co kupić xD do świąt to mam taki zapieprz... :/ ostatnie kozaki ładne :) mnie się podoba wszystko co wysokie w czym bym i tak nie chodziła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za dużo takich butów, w których myślałam że jednak dam rade chodzić a tydzień później kupowałam płaskie :P
      Dlatego te brązowe są idealnie pośrodku ;)

      Usuń
  7. genialne te ostatnie kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A ja chwilę po zakupie żałowałam bo myślałam ze wyjdą tandetnie :D

      Usuń
  8. Ile nowości, aż zazdroszczę :) Buty, sweterek, telefon, tyle piękności!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jak na złość w tym miesiącu prawie nic nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam zamiar oszczędzać. Widać ile z tego wyszło :)

      Usuń
  10. Świetny ten sweterek w paski :)
    Pastę Elmex zieloną bardzo lubię, jest niezastąpiona przy nadwrażliwych zębach! A za brokatowymi mazidłami też nie przepadam, nie lubię efektu "gwiazdki" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie zobaczę te urocze kozaki w jakiejś stylizacji:) wyglądają cudownie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...