sobota, 10 listopada 2012

Piece of cake ;)

No i po egzaminie ;) W nocy nie umiałam spać, rano nic zjeść, na teorii trzęsły mi się ręce. Potem patrzyłam jak po kolei egzaminatorzy podjeżdżają i wywołują ludzi. Wszystkie dziewczyny po kolei oblewały łuk :P jedna ruszyła z dymem i piskiem, inna z impetem wpakowała się w słupek. Więc, gdy mi zgasł silnik na samym wstępie to myślałam, że już po wszystkim. Pan egzaminator jednak uprzejmie powiedział, że co prawda on musi to odnotować jako błąd, ale łuk mogę zrobić. Dostałam drugą szansę :)
Łuk to był mój koszmar choć instruktorka twierdziła, że mieszczę się w liniach. Nie wiem czemu myślałam, że się nie mieszczę. Udało mi się i pojechaliśmy na miasto. Ku mojemu zdziwieniu nie byliśmy nawet w ścisłym centrum. A że w dodatku sobota to pojeździłam sobie na spokojnie. Nic mi się już nie trzęsło, nie stresował mnie ten gość w ogóle. Miałam szczęście bo przejazd przez torowisko tramwajowe zaliczył mi choć wiedziałam, że z powodu remontu w Katowicach akurat tymi torami od kilku dni tramwaje nie jeżdżą :D Udawałam jednak, że się rozglądam :) Starałam się pamiętać o wszystkich radach. Żeby często zerkać w lusterka i pokazywać gościowi, że kontroluję co się dzieje wokół mnie i w ogóle ;)
Ja nie wiem jak udało mi się pozostać tak opanowaną :D
Zdałam. Czyli jednak da się za pierwszym razem :)
Od dziś jestem mistrzem kierownicy :P:P

9 komentarzy:

  1. teraz dopiero pokażesz czy jesteś kierowcą :D
    ja mam prawo jazdy już prawie 4 lata i wiem że na ulicy spotkasz nie jednego debila także nie dość ze za siebie musisz myśleć to i za tych dekli obok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, to teraz będzie trzeba będzie uważać na drodze by Cię nie spotkać.. hehe żartuję oczywiście :)
    Fajnie, że zdałaś za pierwszym razem, wiem ile nerwów kosztuje samo podchodzenie do egzaminu.. ja zdałam za drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje:))))ja zdalam za 2razem, ale to było ho ho prawie 7 lat temu, oblalam oczywiscie na łuku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo się dla Ciebie cieszę :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)
    Moja siostra zaraz też zdaje, musi Zdać, bo samochód już prawie kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w świecie kierowców i Gratuluję!!

    Można!! Ja też zdałam za pierwszym :P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...