niedziela, 25 listopada 2012

Moja stylizacja - Wiedeń

Dziś jeszcze zaległa stylizacja z Wiednia, który był ostatnim przystankiem naszej wycieczki. Zahaczyliśmy o te miasto w drodze powrotnej do Polski i bardzo żałuję, że nie udało nam się wiele zobaczyć.


 
 Pamiątki z restauracji, w której zamówiliśmy przepyszną Kaffee Melange i sernik :)



 Nie wiedziałam, że w Austrii mają Forever 21. Gdybym wiedziała to może nawet i z ciastka bym zrezygnowała i poszła do tego trzypoziomowego raju :D:D Dlaczego nie ma tej marki w Polsce? :(


T-shirt - Reserved
Dżinsy - F&F
Sweter - szafa.pl
Torba - kupiona w Rimini
Baleriny - Allegro
Apaszka - H&M
Zegarek - Gino Rossi (prezent)

Razem ok 213zł

4 komentarze:

  1. świetna koszulka :) cały zestaw prezentuje się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że z naszej części Polski (bo ja też ze śląska) wcale nie ma daleko do Wiednia. Rodzicie kiedyś jeździli na jeden dzień nawet :) Raniutko wyjeżdżali wracali późno w nocy :) Więc wiesz :)
    Też nie wiedziałam, że tam mają Forever21. Najbardziej mnie dziwi, że w Niemczech nie mają.
    Ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nawet nie kojarzę tego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna torba i bardzo podobają mi sie twoje pazurki..:D
    I tak, szkoda, że nie ma forever 21 w Polsce... Chętnie bym tam zajrzała..:D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na giveaway!:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...