czwartek, 15 listopada 2012

Moja stylizacja - Rimini

Dziś znów wracam do wakacji, które niestety dawno się skończyły. Jeden dzień z naszej wycieczki do Włoch przeznaczony mieliśmy na plażowanie. Na szczęście po deszczu z poprzedniego dnia nie było śladu i pogoda zapewniła nam komfortowe 27 stopni ;) Niestety woda w morzu po nocnej burzy nie zdążyła się zagrzać.
 Miałam zmęczone nogi po zwiedzaniu poprzedniego dnia więc poszłam po prostu w klapkach ;) Mam je już chyba czwarty sezon i mimo, iż całkiem starł się już nadruk i nie przedstawiają się jakoś malowniczo, to je uwielbiam. Są bardzo wygodne.
Do tego tunika, którą dostałam od cioci. Latem noszę ją głównie po domu, bo mimo iż zasłania boczki nie jest to dobry dla mnie krój. Stwierdziłam jednak, że na plażę nadaje się w sam raz ;)


 Potem oczywiście przebrałam się w strój. Stwierdziłam, że nikt mnie tam nie zna ;) Poza tym po sezonie na plaży było pustawo. Pozwoliłyśmy więc sobie z siostrą na nieskrępowaną zabawę w piasku :)



Tunika - H&M
Spodenki - F&F
Kurtka dżinsowa - Dorothy Perkins
Okulary - SIX
Klapki - Diverse
Torba - Biedronka ;)

3 komentarze:

  1. Fajnie tak powspominać wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo do ciebie pasuje taki kolor błękitny, tak samo jak mięta i koral :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...