poniedziałek, 5 listopada 2012

Moja stylizacja - lity

Mój weekendowy zestaw ;) W końcu zdecydowałam się iść (a raczej jechać) w moich botkach. Na zdjęciu tego nie widać, ale dla mnie są mega wysokie i choć dzięki platformie chodzi się w nich wygodnie to jednak nie są na dłuższe spacery ;)
Zestaw z moimi ulubionymi spodniami. W końcu moja szafa nie jest tak nudna ;) Do tego butelkowy sweter, który dorwałam w C&A za 27zł i zeszłoroczny płaszcz z House'a za 69zł ;) Postawiłam na mocną czerwoną szminkę, a reszta makijażu w zwykłej codziennej formie ;)
Zdjęcia miały być lepszej jakości, ale okazało się, że o 16 już jest za ciemno na dworze :( 
Ach lato, gdzie jesteś??  :(


 





Sweter, spodnie - C&A
Płaszcz - House
Botki - renee.pl
Torba - Primark
Kolczyki, komin - Allegro

Przypominam o wyprzedaży na moim blogu :)

12 komentarzy:

  1. ciekawy zestaw :)))))) salacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te spodnie mają boski kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie je polubiłam ;) I olewam to, że może lepiej wyglądam w czarnych. Przynajmniej nie jest nudno :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny zestaw. Tylko ta torebka coś mi nie siedzi. Jest chyba za jasna do reszty... Ale może to kwestia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to zdjęcia. Flesz tak działa bo ona normalnie się tak nie świeci :D

      Usuń
  4. a jak dla mnie zestaw idealnie wpasowujący się w o obecne trendy [brak tylko wszechobecnych ćwieków;D] :) iii powiem Ci że te buty robią swoje! a co do koloru spodni - chce takie!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rzucam się na wszystko co modne więc raczej ćwieki sobie podaruję :) Ale dzięki. Chciałabym częściej chodzic w tych butach bo wydłużają nogi ale no niestety - nie ma to jak płaskie ;)

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba ! + jak zrobiłaś to pod postem "zobacz także" ? odp u mnie, bo tutaj nie będę widziała jak odpiszesz! Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście, kolor spodni obłędny,noś jak najczęściej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, zastanawiam się właśnie nad kupnem. Jestem też przy kości i bardzo zastanawiałam się, czy te buty nie będą wyglądać groteskowo. Ale widzę, że bardzo ładnie wyglądają i zachęciło mnie to do kupna! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...