poniedziałek, 12 listopada 2012

Moja stylizacja - koszula body

Dziś zestaw z koszulą body, którą znalazłam na Allegro i marynarką kupioną tamże za symboliczne 17zł. W końcu znalazłam spodnie, do których nie muszę nosić paska więc mogę koszulę nosić w środku ;) Efekt nie jest taki jakiego bym oczekiwała. Wiem, że dla mojej figury lepsze są dłuższe tuniki. Pomyślę nad tą koszulą co z nią zrobić.




 


Koszula - Allegro
Marynarka - New Look (Allegro)
Spodnie - Lindex
Torba - Primark
Płaszcz - House
Botki - renee.pl

Chyba jednak obejrzę się za porządnym aparatem na raty :(

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny masz ten czarny płaszczyk sama szukam takiego dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo ładna koszula :).

    /odp. Też szukałam tamtego zmywacza w kilku Biedronkach i nigdzie go nie ma :( A co do paletki to jest bardzo fajna, nawet na youtube znalazłam filmik jak dziewczyna pokazuje jak się nią malować :) Jednak ja użyłam ją tylko raz i jestem zmuszona ją komuś odsprzedać czy wymienić się bo dla mnie jest za ciemna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w tej stylizacji:) Osobiście nigdy nie byłam przekonana do body.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, świetna stylizacja. Nic dodać nic ująć.
    Pozdrawiam. Mania, mania169.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny płaszczyk,ale u mnie tak zimno,że nie zdałby już egzaminu;(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...