czwartek, 22 listopada 2012

Moja stylizacja - chabrowy kardigan

Zdjęcia robione na szybko przez siostrę wydartą z łóżka "bladym świtem" o 11:15 w jej dzień wolny ;) Czemu AWF nie ma czegoś takiego jak dzień wolny? Moja siostra ma weekend od czwartku po południu do poniedziałku :P No nieważne.... zestaw z moim nowym sweterkiem z ZARY. Uwielbiam ten kolor. Miałam na niego fazę już ze 2 lata temu. Potem mi przeszło i właściwie wyprzedałam wszystko co miałam chabrowego. Aż pewnego dnia rzucił mi się w oczy ten uroczy kardigan... w przecenie :):)


 





Sweterek - ZARA
Tunika - H&M
Torba - Primark
Jegginsy - C&A
Botki - renee.pl
Płaszcz - House
Komin - Allegro
Kolczyki - Swarovski

13 komentarzy:

  1. a mnie ciągle się marzy taki sweterek... ale nigdzie nie znalazłam ideału

    OdpowiedzUsuń
  2. U Was naprawdę tak ciepło? U mnie nie tylko kozaki,zimowa kurtka,ale i czapki plus rękawiczki. Zima normalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no aż tak źle nie jest. Właśnie ostatnio stwierdziłam że w swetrze i zimowej kurtce mi za gorąco :P A i z kozaków zrezygnowałam. Po co skoro sucho jest? :D

      Usuń
    2. a u mnie po 2-3 stopnie....eh,latem nie ma lata, a potem takie chłody;(

      Usuń
  3. torebka najbardziej przykuła moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kobalt:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo też mam taką torebkę buziak Pozdrawiam
    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten kolor :) A Tobie w nim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...