środa, 28 listopada 2012

Moja stylizacja - bordo + marynarka

U mnie jak mam loki to oznacza, że poprzedniego dnia byłam za bardzo zmęczona żeby suszyć włosy :) Od razu widać ;) Ale przynajmniej daję im odpocząć od prostownicy i może w końcu przestaną mi wypadać :(
Zestaw jeden z moich ulubionych ostatnio. Wygodna elegancja. Marynarka i kozaki równoważą trochę uda, a bordowe spodnie dodają czegoś takiego ciekawego :) Ostatnio często chodzę w podobnych zestawach - póki nie ma trzaskających mrozów ;)







Marynarka - New Look
Jegginsy - C&A
Kozaki - Deichmann
Torba - Primark
T-shirt - Terranova
Naszyjnik - Tally Weijl
Komin - Allegro.pl

Zapraszam odważne kobiety, które robią TO same na facebooka :)

9 komentarzy:

  1. Ja nie wiem po co ty.prostujesz wlosy ... Masz takie fajne falowane wlosy :-) pozazdroscic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ostatnio lubie sie w kręconych ale nie zawsze wyjdą mi takie fajne :) Bo to same się tak robią. Lokówką wyszłyby fajniejsze ale po to nosze loki, aby oszczędzić włosom palenia :D

      Usuń
  2. mamy takie same włosy. ja przestałam prostować po liceum Tobie też polecam, o wiele ładniej Ci w takich niż prostych :) nawet jak są w nieładzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już myślałam, że w samej marynarce śmigasz ;) A tu przesuwam dalej i zdjęcie w kurteczce :) I dobrze :). A co do włosów, to zgadzam się z dziewczynami wyżej, ładnie wyglądasz w takich :). Ja także daje odpoczynek moim włosom i często chodzę w "naturalnych" bez prostowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię to połączenie bordo z czarnym i białym, bardzo fajny zestaw! :)
    blog świetny!!!
    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie, ja nie rozumiem po co prostujesz włosy, ślicznie wyglądasz w lokach;) Ja bym chciała mieć takie włosy,a nie proste druty-każdemu widać się nie dogodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie takie kręcone włoski wyglądają super, dodają Ci charakteru :)
    Takie zestawy zawsze się sprawdzają :) Widzę, że masz czarny komin, ja ostatnio taki noszę cały czas, uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...