niedziela, 21 października 2012

Wyprzedaż

Moja pierwsza blogowa wyprzedaż :)
Mam kilka rzeczy, których już nie noszę (albo w ogóle nie nosiłam). Zdaję sobie sprawę, że mało kto potrzebuje rozmiar L/XL ale może jednak komuś się coś przyda. Myślę, że ceny nie są wygórowane, a rzeczy naprawdę ładne.
1. Koszula Dunnes L/XL

 Brak śladów użytkowania. Zapinana na napy.
Cena: 16zł
2. Apaszka panterka dwustronna
 Cena: 7zł
3. Botki militarne Atmosphere rozmiar 40

 Raz założone, wkładka 26cm, obcas 11cm, zapinane na zamek.
Cena: 39zł
4. Bokserka z flagą ONLY (rozmiar L)
Cena: 12zł
5. Torba marynarska (mieści A4)

Delikatnie zmechacona od wewnątrz w miejscu przylegania do ciała ale nie jest to widoczne
Cena: 32zł
6. MODO sukienka bombka w panterkę rozmiar małe L

Cena: 15zł
7. Białe rurki LEVI'S rozmiar M/L

Stan bardzo dobry. Nie rozciągają się
Cena: 35zł
8. United Colors of Benetton szara dżinsowa spódnica M/L

Stan idealny.
Cena: 28zł
9. Dłuższa bluzeczka Reserved w kwiatki (L)

Cena: 14zł
10. Błękitna koszula L/XL
Stan idealny.
Cena: 16zł
11. Tunika asymetryczna New Yorker L/XL
Cena: 14zł
12. VERO MODA spódnica z wysokim stanem XL

Długość do kolan, kolor grafitowy. Stan idealny.
Cena: 38zł
13. H&M czerwony sweterek M (małe L)
Ma dwie małe dziurki na rękawie
Cena: 19zł
14. Sweterek kopertowy Orsay (małe L)

Delikatnie zmechacony, ale czuć to tylko w dotyku. Kolor pudrowy róż.
Cena: 25zł
15. New Look bolerko panterka (L)

Cena: 17zł
16. T-shirt Tweety (L)
Stan idealny
Cena: 14zł
17. Tunika 2w1 serce (rozmiar uniwersalny)


Stan bardzo dobry
Cena: 24zł
18. Militarna granatowa kurtka ZARA (małe L)
stan bardzo dobry
cena: 50zł
19. Błękitna koszula Burberry XL


Stan bdb- (delikatne ślady użytkowania pod pachami)
Cena: 30zł

2 komentarze:

  1. A mowilam ze masz widac znac jakbys sprzedawala ta marynarska torebke :-P akurat 4 dni temu kupilam sobie nowa :-P eh... Ale mam trzy ciuchy na oku wiec jesli nikt sie na cos nie skusi to sie z toba umowie :-D bo jednak ja wole przymierzyc ;-) jesli mozna :-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno wystawiłam torebke na szafie :P:P Myślałam, że nie mówisz tak do końca poważnie. Jak ci się podoba to jak najbardziej możesz przymierzyć choć dziwnie mi ci sprzedawać :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...