środa, 24 października 2012

TAG jesienny


1. Ulubiony produkt do ust na jesień?

Pomadki bezbarwne z NIVEA lub EVELINE.

2. Ulubiony jesienny lakier do paznokci?

Nie daję się szarościom i nosze kolory cały rok :) Ostry róż, czerwień, mięta :)

3. Ulubiony jesienny napój?

Herbata z mlekiem, kakao.

4. Ulubiony jesienny zapach/świeca/perfumy?

Świeca... waniliowa? :) A perfumy ostatnio Lady Million :)

5. Ulubiony szal,chusta etc?

Panterka z H&M i czarny cieplutki komin z allegro.


6. Ulubiona zmiana w przyrodzie?

Kolor liści. Hipnotyzuje :)

7. Ulubiony horror, film o duchach, film na Halloween?

Z horrorów lubię tylko serial "Supernatural" choć w większości stał się ostatnio komedią :P

8. Ulubiony jesienny owoc/potrawa?

Gruszki i jabłka :)

9. Za co przebrałabyś się na Halloween?

Zombie - po prostu nie zrobię makijażu :P

10. Co najbardziej lubisz w jesieni?

Wieczory pod kocem z książką/narzeczonym :)

Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do zabawy i refleksji nad jesienią. Kto wie? Może ją nawet (po)lubicie? :)

P.S. Kiedyś pisałałam o promocji gruponowej do Yves Rocher. Informuję, że pojawiła się kolejna. Polecam bo można wypróbować fajne kosmetyki za mniej niż pół ceny. KLIK

6 komentarzy:

  1. a propo grouponu, wolę się upewnić. płace 39zł a mogę sobie wybrać kosmetyki do 100 zł, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To super oferta bo ja płaciłam 45zł za to samo. Teraz jeszcze obniżyli. Fajne żeby wypróbować kosmetyki tej firmy ;)

      Usuń
  2. Wieczory pod kocem z książką i facetem - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety u mnie jest z książką LUB facetem ;) bo mój K nie podziela mojej miłości do czytania

      Usuń
  3. Kakao,książka i koc-zestaw idealny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...