piątek, 12 października 2012

Moja stylizacja - Rzym

Dziś znów powrócę jeszcze myślami do ostatnich chwil wakacji. Moja ulubiona stylizacja z tygodnia we Włoszech. Uwielbiam chodzić w tej spódnicy, gdy rozwiewa mi się na boki. Czuję się jak motyl :)

 Do koralowej spódnicy dobrałam kontrastową turkusową torebkę, którą kupiłam dzień wcześniej za 10 euro od pewnego miłego Włocha :) Wakacje bez kupionej torebki to nie wakacje :) Spodobało mi się połączenie tych dwóch kontrastowych kolorów.
 Zaryzykowałam i postawiłam na t-shirt z nadrukiem. Na szczęście napisy kończą się tak, że swobodnie mogłam go włożyć do środka. Chyba powiedziałabym, że na chwilę obecną jest to mój ulubiony t-shirt ;)

 Nie mogę patrzeć na tę pomarańczową bandanę, którą kazali nam nosić :P Muszę jednak przyznać, że kilkukrotnie odnalazłam gdzieś tam w tłumie swoją grupę, za którą miałam podążać.
 Jako dodatek odbiornik i słuchawka, aby słyszeć panią przewodnik :D:D




Spódnica - bazarek ;)
T-shirt - Reserved
Sandały - chiński market
Torba - kupiona w Rimini
Bransoletki - Lokaah
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Dżinsowa katana - Dorothy Perkins

Razem ok 200zł

9 komentarzy:

  1. I znów powiem,że zazdroszczę tych widoków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze pieknej wycieczki.Moim marzeniem jest podróż do Włoch, ale myśle o Toskanii. Niestety plany pozostają narazie w sferze marzeń.Jakie Ty masz piekne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna ta spódnica, cho9ć zupełnie nie mój kolor;)
    u mnie coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają długie sukienki/spódnice w stylizacjach :))
    Ja odważyłam się tylko dwa razy w ciągu wakacji na długą spódnice i długą sukienkę. Nie czuję się w nich ok na co dzień przy moim niskim wzroście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze ślicznie wyglądasz. Mi też podoba się Twój t-shirt, a spódnica cudna.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...