niedziela, 28 października 2012

Moja stylizacja - Rzym po raz drugi ;)

Właściwie to był pierwszy dzień w Rzymie. Jakiś miesiąc temu. Przyjechaliśmy na obrzeża miasta, a potem metrem prosto pod Koloseum. Mnóstwo ludzi, żar lał się z nieba i trzeba było jeszcze słuchać przewodnika. Niełatwe zadanie :)
 Podstawą była moja biedronkowa torba za 13zł :) Uwielbiam połączenie granatu i brązu. I strasznie się cieszę, że na sam koniec dopakowałam do walizki tę brązową spódnicę. Do tego czarny jako trzeci kolor i zrobiło mi się tak, jak najbardziej lubię ;) Zegarek został przez przypadek. Zapomniałam go zdjąć ;D Na szczęście nie rzuca się w oczy :)







Spódnica - H&M
Top - Terranova
Narzutka - New Look
Torba - Biedronka
Sandały - chiński market
Okulary - SIX
Zegarek - Allegro

Spódnicę dostałam w prezencie (używaną) od cioci z Niemiec. Reszta rzeczy była tak tania, że chyba jakieś niecałe 90zł dałam za wszystko ;) Mój najtańszy zestaw w życiu :D

10 komentarzy:

  1. Torbę, którą masz jest absolutną podróbką Longchamp. Wiem, bo Niemki ześwirowały na jej punkcie :/ I dają za nią dużo, dużo, naprawdę dużo więcej niż Ty. Co (bez urazy) nie jest dla mnie zrozumiałe. Bo za te pieniądze można mieć coś naprawdę pięknego.

    Byłaś teraz w Rzymie? Jeszcze tam jest tak ciepło?

    Fajny zestaw, nie lubię połączenia brązu z czernią ale ten sweterek tak jakoś fajnie to spoił, że wygląda ładnie. I nie umknęło mi, że torba ma te same kolory, co sweter i spódnica :)

    Zakochałam się w Twoich butach. Boskie są, gdybym takie widziała w sklepie musiałyby być moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty z chińskiego marketu :) bardzo wygodne :) No właśnie tak sądziłam że ta torba to gdzieś musi byc popularna bo wszędzie ją widze. Ja jej nie kupiłam żeby udawała jakąś drogą bo nawet nie znam tej marki ;) Po prostu chciałam coś pojemnego na podróż. A we Włoszech byłam miesiąc temu. Dopiero co leżałam na plaży a tu śnieg;D

      Usuń
    2. Nie twierdzę, że kupiłaś by coś udawała. Wiem, że w Polsce te torby w oryginalne są mało popularne. W Niemczech dopiero się o nich dowiedziałam. Nie obraź się, ale nie są zbyt urodziwe a ludzie dają tyle forsy za nie :D
      Chociaż tyle, co Ty bym pewnie też dała bo widać, że dużo się mieści i takie tam. Chociaż tutaj mogłabym być posądzona, że chcę wyglądać na taką, którą stać. Wiesz, jak torebki LV :)
      W chińskim markecie czasami można trafić na super rzeczy. Ja kupiłam latem kilka torebek po 15zł każda :) Jakbym takie buty widziała też bym zabrała :) Mam nadzieję, że są dobrze zrobione i Ci posłużą bo są dość klasyczne i spokojnie jeszcze długo możesz w nich chodzić.
      Mnie też żal, że się tak zimno zrobiło :(

      Usuń
  2. żałuję że przegapiłam te torby:/ całość bardzo fajna, zwiewna i bez zbędnych kombinacji. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie kolorów torby ze sweterkiem i spódnicą, zestaw bardzo fajny, ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż miło popatrzeć na takie zdjęcia kiedy za oknem śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak,potrzebowałam wspomnień z wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście super wygląda połączenie brązu i granatu

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana, czy mogłabym poprosić o adres maila do Ciebie? Chciałabym zapytać Cię o parę rzeczy, chodzi mi o Camp America, bo z tego co czytałam w notkach byłaś na tym wyjeździe. Chciałam zasięgnąć parę informacji od kogoś kto był na Campie. Byłabym wdzięczna jak byś mi podała adres mailowy na który mogę do Ciebie napisać.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz ,fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...