środa, 3 października 2012

Moja stylizacja - Lady Million (Silver&Gold)

 Niedawno przyszła do mnie marynarka, którą wylicytowałam na allegro za całe... 10zł ;) Jestem nią zachwycona. W życiu się nie spodziewałam, że kupię marynarkę z New Look za 17zł z przesyłką ;) Postanowiłam ją ubrać na pierwszy dzień na uczelni (w zeszły piątek). Kazali nam jeszcze we wrześniu przyjść na dzień organizacyjny :/ Założyłam pod spód mój ulubiony ostatnio t-shirt z Reserved i stwierdziłam, że niestety złoty nadruk i srebrna podszewka trochę się ze sobą gryzą :/
I wtedy przyszedł mi do głowy pomysł, aby właśnie połączyć te kolory w większej ilości dodatków. Podstawą więc była czerń i biel, a do tego srebro i złoto. Zresztą nawet mój pierścionek zaręczynowy jest połączeniem złota i srebra (konkretnie to białego złota, ale liczy się kolor xD). Do tego postawiłam na lakierowane buty i torebkę. Już wiem jak to jest się czuć jak milion dolców ;) Żeby do końca pozostać w temacie użyłam perfum Paco Rabanne Lady Million, które kupiłam sobie w San Marino ;) I tak oto ruszyłam na podbój nowej uczelni. Potem jak wiecie było tylko gorzej :P



 
Niestety siostry nie było pod ręką. Ostatnio więc zdjęcia muszę sobie robić sama :(




 W tle "porządek" mojego narzeczonego :P Jesteśmy na etapie zamawiania nowej szafy :D:D



Marynarka - New Look
T-shirt - Reserved
Spodnie - Camaieu
Baleriny - nn
Torba - Primark
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Pierścionek - allegro

Razem ok 227zł
Jeśli chodzi o AWF to powoli próbuję się połapać w budynkach bo nazwy typu "Stara Hala Mikołowska" czy "Nowy Budynek" nic mi nie mówią. Tęsknię za poczciwymi starymi budynkami A, B, C i D ;) Poprzednią uczelnię też zresztą odwiedziłam bo musiałam odebrać dyplom. W końcu był gotowy.
Szczerze mówiąc spodziewałam się jakiegoś większego formatu, a nie takiej legitymacji :P
No to pewien etap mam już za sobą. Teraz jeszcze tylko 1,5 roku i będę panią magister ;) A potem żoną (byliśmy już oglądać jedną salę na wesele, mam mieszane uczucia).
Co do jeżdżenia samochodem to mam za sobą już 12 godzin. Idzie mi całkiem fajnie i nawet potrafię jeździć tym autem, którego nie lubię. Z tym, że mi gaśnie :/ Niby dwie Toyoty Yaris a zupełnie inaczej chwyta sprzęgło i całkiem inne skrzynie biegów. No ale jak to mówi moja pani instruktor - trzeba umieć jeździć wszystkim :P
Plan zajęć mam taki daremny, że ciężko mi jazdy jeszcze wcisnąć. Mam nadzieję, że do końca października skończę jazdy i będę mogła na listopad zapisać się na egzamin. Akurat wtedy będę już miała swój samochód (jak wszystko pójdzie po mojej myśli) i będę mogła poćwiczyć ;) Bo mój narzeczony niby chce mi pożyczyć swojego Opla, ale jak tam wsiadłam to się przeraziłam. Mam wrażanie, że w tym aucie się leży a nie siedzi :P

11 komentarzy:

  1. Hoho to się dzieje u Ciebie.
    Październik dla niektórych w tym dla Ciebie jest początkiem po wakacjach, pamiętam jak to u mnie było na dziennych, tyle lenienia się, a potem nagle znów studia. Przykre to trochę było :)

    A z tymi dodatkami do ubioru świetnie połączyłaś. I nie gryzło się to tak ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tych perfum....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek i lakier mi się najbardziej podobają:) A dyplom, cóż, wszędzie ma taki format. Mój wciąż leży w sekretariacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw:) zazdroszczę tej marynarki tak tanio kupionej:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny zestaw! Fajna ta koszulka :)
    Ten pierścionek z kokardką to Twój pierścionek zaręczynowy????

    Nie przejmuj się tym, że grupa trzyma się razem. W sumie to prędzej, czy później będziesz do nich należeć. Po prostu trzeba śmiało podjeść i zachowywać się normalnie jakby się ich już znało. Przecież nie powiedzą Ci, że masz spadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zaręczynowy to ten drugi :D Srebrno złoty w serduszka :)
      A co do grupy to najfajniejsze osoby z którymi da się pogadac nie są z mojej grupy ćwiczeniowej. A to pech ;)

      Usuń
  6. świetny kolor paznokci, podoba mi się.:)
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa New look'owa marynarka za 17zł - też chcę!! Jak Ty takie oferty wyłapujesz na all? :P Jest świetna :) Ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw:)

    pozdrawiam
    http://zakreconamamuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...